pátek 28. prosince 2012

CHRISTMAS PRESENTS

Já tak nesnáším tyhle dny po Vánocích! Už jen 5 dní a zase škola, pololetní vysvědčení.. Alespoň teď odpočívám, užívám si dárečků, fotím, uklizím..
Mám pro vás v této době opravdu neobvyklý článek :D) Nevyfotila jsem všechny dárky, protože pochybuju, že vás zajímá, že jsem dostala boty na tenis a krutopřísný ponožky se stříbrem! :D

trička odshora: adidas, kappahl, kappahl
šaty: ax paris
svetřík: kappahl
šaty: H&M, reserved
sako: kappahl
náhrdelníky: stradivarius, tally weill
Ježíšek to spletl, místo jablíčka donesl kuličku, hehee
voňavka: DKNY
bracelet: jak tomu říkám já, fake pandora, s kamínkem swarovski
nejroztomilejší povlečení! Ikea
bodycon sukně: kappahl, H&M, An Christine
nejúžasnější army parka!: stradivarius
bracelets: stradivarius
učím se fotit! Sims nejlepší, hahaa a nová peněženka
nejhlavnější dárek, pevná objektiv! Fotí krásně))
Dostala jsem spoustu dalších věcí, ale už je mám různě pouklízené:) Určitě je, ale ještě někdy uvidíte!

A co jste dostali od Ježíška vy?)

19 komentářů:

  1. Love the accessories! Great gifts (:
    Hope you had an amazing Christmas!

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. už pri prvých fotkách som vedela že si dostala objektív,fotí naozaj krásne,dokonalé fotky adélka :) dostala si toho naozaj dosť,nedá sa napísať,čo sa mi páči najviac

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárky a fotky. :') Letošní Vánoce dostalo opravdu hodně holek zrcadlovky a fotoaparáty. :) Můžu se zeptat jaký máš objektiv? Pokud by to šlo tak prosím na blog. Budu si to hlídat, ale při mé šikovnosti to vypnu.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Stravadius skoro všechno jak já ten obchod mám ráda ! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. To je vážně ta nejkrásnější parka!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný dárečky ;))

    Já jsem dostala foťáček nový

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné dárky :) a máme stejné povlečení :))

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo tak to máš hodně dárků já jsem dostala podle tebe jen pár :D a polovinu jsem si ještě platila :D
    pro ěm je nejlepší dárek od sebe pro sebe pevná padesátka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee užasný dárky!) To oblečení haha! Flitrovaná sukně úžasný:) Skoro všechno máš Kappahl! A já jsem tam nikdy nebyla) Ta parka na Tobě bude úžasná*

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny věci jsou úžasný, máš skvělý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsi úžasné dárky a moc se mi líbí tvůj blog, ode dneška ho sleduji :) :D

    OdpovědětVymazat
  12. boží dárečky, moje mužeš vidět na webu,ale taky je to oblečení, pak kosmetika a nějaký doplňky

    OdpovědětVymazat
  13. dostala si nádherné darčeky_:)

    OdpovědětVymazat
  14. To já se do školy těším. :DD Ale testů na nás taky čeká dost, to je fakt...
    Dostala jsi moc krásné dárečky, ten svetřík je krásnej, náramek jakbysmet. :D

    OdpovědětVymazat
  15. už se těším až oblečení ukážeš na sobě, já jsem letos dostala taky super věci, třeba 2x tangle teezr, z toho mám fakt radost, nějké lushátka, taky něco na sebe........ :)

    OdpovědětVymazat
  16. já teda nevím jak je to u nikonů, ale u canonu je to jednoduché a já jsem to zvládla i bez návodu :D
    prostě jen nastavíš uplně nejmenší clonujá mám 1.8 a vyšly mi tyhle fotky a jsem spokojená a myslím, že pokud nemáš takovou tu dálkouvou spoušť, tak to nevím jak to půjde, mě to jde se spouští skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super dárečky! Mně ještě čekají dvoje Vánoce, takže uvidíme :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasne darčeky a ešte krajšie fotky! Skvelé

    OdpovědětVymazat