pondělí 31. prosince 2012

PF 2013

Tento rok pro mě nebyl moc dobrý. Vlasně, přihodily si mi 2 velké, prřevratné události, jedna špatná, jedna dobrá. Bohužel špatná převládá. Takže přeji sobě i Vám, aby následující rok byl lepší než tento.
Šťastný nový rok! Užijte si Silvestra)









13 komentářů:

  1. ta parka je nádherná i fotky!
    nejsi jediná, já jsem měla celý rok špatný..

    OdpovědětVymazat
  2. si nádherná!! šťastný nový rok adélka

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi líto toho špatného,co se Ti přihodilo :(...tak přeju ať v novém roce jsou jen ty dobré věci :))

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ˇ3ťastný nový rok ^^ Tá posledná fotka je úžasná :3

    OdpovědětVymazat
  6. hrozně moc ti to sluší a parka je skvělá:)
    máš super fotky a je to vyfocené v úžasném prostředí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky neměla, teď už loňský rok, zrovna happy, ale poslední dobou se to lepší a jak se říká jak na Nový rok, tak po celý rok, tak to budu mít celý rok hooodně divoký. :D
    Tobě teda samozzřejmě přeju do nového roku jen to nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jseš nádherná!<3 Já jsem měla největší nejúžasnější happy end, a dneska se všechno posralo( Budu vyprávět..(

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, jen ti chci popřát ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!:)
    Také bych tě ráda pozvala na svůj nový blog(kde zrovna rozjíždím nový projekt), pokud se ti u mě zalíbí rozhodně budu moc ráda, když se staneš mou pravidelnou čtenářskou!:)

    OdpovědětVymazat
  10. hey! i've seen some of your posts and i really love your purposes! i hope you also like mine and i invite you tofollow each other, id like to stay in touch and see automaticaly our new posts! sincerely wish you all the best for this 2013 darling!

    loads of love from www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio,

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsme měla taky špatný rok no spíš začátek.
    Snad jsi to měla lepší než já ;)
    Přeju ti ať máš tento rok štestí,protože když ho člověk má.. Tak se opravdu MÁ!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak snad se ti v následujícím roce budou dít jenom dobré věci :))

    OdpovědětVymazat