pátek 11. ledna 2013

FROM MONDAY TO FRIDAY.

Zeptejte se mě TADY
Za celý týden by tady mohlo být tolik článků, kdyby mě měl kdo fotit! Jak závidím všem bloggerkám co mají ségru, která je fotí. Párkrát jsem zkoušela uplatit bráchu na ipad :D) když po třetí vyfotil svojí ruku, vzdala jsem to.
A když už se vydám přes zahradu na pole, špehuje mě naše drbna sousedka. Takže můj jediný způsob je brát foťák do školy a fotit na školním dvoře :DD) hahaa. Miluju, když vás sledují septimáni. Úžasná zábava!


ponděli - sukně: KappAhl, silonky: Stradivarius, košile: Bershka, svetřík:KappAhl
úterý - sako: KappAhl, jeansy: Stradivarius, t-shirt: H&M
středa - svetr: C&A, jeansy: H&M
čtvrtek: náhrdelník: Stradivarius, svetřík: H&M, sukně: KappAhl

Tenhle víkend strávím jako obvykle nad učením, konkrétně nad matikou. Nemůžu se dočkat -.-
Co plánujete vy?:)

p.s. nemáte někdo zkušenosti z objednáváním z victoria secret?

16 komentářů:

  1. Mám uplně přesný plán co ty ! :) Jinak ti to všude moc sluší ! všechno se mi líbí !

    OdpovědětVymazat
  2. jeden lepší než druhý!
    já mám taky bráchu a už jsem to vzdala, to se fakt nedá :D

    OdpovědětVymazat
  3. s focením jsem na tom stejně :D
    a hlasuju pro čtvrtek! :)

    tenhle víkend mám taky učení-matiku (fuj) už mám naštěstí za sebou ,ale čeká mě chemie a latina :-/

    OdpovědětVymazat
  4. aj takéto fotky stačia,lepšie ako žiadne :) nádherné outfity,hlavne sako sa mi páči

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, parádní kombinace..jinak VS má celkem vysoké poštovné a hlavně bacha na clo, jednou jsem platila clo asi 500 Kč....

    OdpovědětVymazat
  6. Bože všchny outfity jsou krásné ani nevím jaký se mi líbí nejvíc:))

    OdpovědětVymazat
  7. nasi milovani braskove foti fakt nadherne <33,
    bodycon skirt )

    OdpovědětVymazat
  8. všechny jsou úplně skvělé!
    nejlepší je ten 1:)

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky :) I LOVE YOUR STYLE !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Wau.Krásne outifity!Máš super štýl :)
    A foťák je Nikon D3100,že? Mám ho aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  12. ani neviem ktorý ouutfit je viac krajší, si proste dokonalá všade nechápem prečo ťa dlhšie nesledujem ihneď to letím napraviť :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. taky mě nemá kdo fotit:( to je boj vždycky

    OdpovědětVymazat
  14. páči sa mi ako si celý týžden zhrnula do jednej fotky. Inak na to fotenie pomáha aj stativ a samospušť :)

    OdpovědětVymazat