čtvrtek 3. ledna 2013

JANUARY 3

Původně jsem vám chtěla vyfotit můj outfit s novými šaty, ale byla mi taaaak hrozná zima, že jsem si bundu musela nechat, jinak bych asi měla omrzliny 1. stupně :D)
Jako jedni z mála jsme měli školu už dnes a návrat do reality byl docela drsný :D. Já tak nesnáším školu! Chci další prázdniny, prosiim.



parka: STRADIVARIUS, shoes: F&F, dress: H&M, sweater: AN CHRISTINE, scarf: H&M,
¨
A co vy? Už máte školu?)

14 komentářů:

  1. Hrozně ti to sluší!) Ta parka je best)) Školu mám až 7., ale už jsem měsíc doma díky antibiotikům ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo máme, je to brutální, asi se obrátím na ministerstvo školství :D
    pěkná parka :))

    OdpovědětVymazat
  3. Můj návrat taky celkem drsnej, pěkně termíny písemek a ještě k tomu jsme měli 8 hodin :/

    OdpovědětVymazat
  4. až od utorka ideme do školy,vy to máte hrozné že už teraz
    pristane ti to ako vždy,tá posledná fotka je skvelá

    OdpovědětVymazat
  5. ty fotky jsou úžasný!
    taky máš školu..

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné! :) Taky jsme šli dneska už do školy.... ://

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ako ty aj tá praka je úžasná! :33 krásne fotky (už zas ^^)

    OdpovědětVymazat
  8. hrozně moc ti to sluší:)
    taky jsem měla školu už teď.

    OdpovědětVymazat
  9. Haaa, mě je zima, jenom se kouknu na ty tvoje holý nohy. :DD Ale moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkujuu, UGG jsem kupovala v Turecku :/ :)

    OdpovědětVymazat