neděle 20. ledna 2013

JANUARY 20

Víkend je zase, hrozně rychle za námi! Takovéhle bych mohla mít pořád, bez učení, stresu. Jen ležet v posteli, jíst a sledovat seriály, po sto letech se neučit!
 nechápu jak sem poslední gg mohla vidět až teď, stydím se, hahaa
 jsem na sebe hrdá! takhle spokojená z doityourselfováním sem ještě nebyla!
 zase si píšu diary
 nejlepší kámoška <3
vyrobila jsem si svíčku, zničila kvůlí ní hrnec a popálila si prst, stálo to za to :D)

Už máte uzavřené známky? A jak trávíte víkendy?)

16 komentářů:

  1. teda,ty si sa do toho tvorenia ale pustila,skvelé je to všetko!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow máš nádherný pokoj :)) Já jsem tento víkend trávila učením, učitelé se prostě zbláznili a mordují nás do poslední chvíle :/

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední díl GG byl neskutečnej, jen nechápu, proč skončil už u 10. dílu :/:D a ty šortky sis jen ocvočkovala nebo udělala z riflí? :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty kratase a diy tricko? dokonaly, dokonalyy

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou jsem doma, koukám na seriály, odpočívám, peču.. klasika :D

    OdpovědětVymazat
  6. jaktože si s tim zníčila hrenec vole ? :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  7. nemám uzavřené známky, pololetku z matiky píši zítra :/ To tričko je skvělé taky mi takové udělej, moje "šikovnost" tohle nikdy nezvládne :D

    OdpovědětVymazat
  8. nam se znamky uzaviraji az pristi tyden, takze bych kazdy vikend mela stravit nad ucenim. Zatim se mi ale nestalo, ze bych se ucila oba dva dny. Sobota je spaci a nedele nadavaci (kdyz zjistim, ze toho uceni je moc a za jeden den to nezvladam)! :D

    mas krasne vsechny fotky! ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotečky, sálá z nich pohoda. Takové mám moc ráda. :) A máš krásný pokoj! :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásne fotky!:) chanel tričko, odkiaľ? :) a obliečky sú nádherné!:) a denník je skvelá vec:)

    OdpovědětVymazat
  11. udělej post,jak děláš svíčku.:)

    OdpovědětVymazat
  12. ta tvoje postel a svíčka!
    taky vždycky všechno zničím:D

    OdpovědětVymazat
  13. ty šortky jsou božíííí♥
    jsem tvůj nový follower!.) Pěkný blog

    OdpovědětVymazat
  14. fotky sú božské, aj tvoje DIY úplne z toho "odpadávam" aká si ty šikuľka :) rozhodne som tvoja nová sledovateľka :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat