neděle 27. ledna 2013

JANUARY RANDOM


Za chvíli už tu máme druhý měsíc nového roku. Utíká to tak rychle, za chvíli budu mít narozeniny a potom zase prázdniny, haha. Nemůžu se dočkat na léto!

miluju sobotní snídaně! 

 omnoomnoom
 ty kraťasy jsou nejvíc fotogenický, haha
  ...
Tenhle týden nebudu moci psát žádné čláky, nebud mít wifi, umřu!
Mějte se krásně!

15 komentářů:

  1. Jé krásné fotky!! Ty kraťasy;))) taky už vyhlížím prázdniny!!! S tou WiFi je to blbý;(((

    OdpovědětVymazat
  2. taky se nejvic tesim na leto! a ty kratasy jsou vazne krasny

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je nejkrásnější fotka sushi! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. to zvládneš bz wifi ! :D supr fotečky ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky ^^ Takisto milujem sobotňajšie raňajky :33

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :) Doufám, že za ten týden bez wifi dostaneš spoustu nápadů na články a další tvé krásné fotky :) Těším se, až se vrátíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. já nemám wifi vůbec a strašně mě ro štve, pěkně bych si chodila na instagram doma :D
    a moje snídaně vypadají stejně :)

    OdpovědětVymazat
  8. tá tvoja izba <3 krásne fotky Adelka,držím palce aby si ten týždeň vydržala :D

    OdpovědětVymazat
  9. ta poslední fotka je nejkrásnější a ta první mi dělá chutě s tou nuttelou

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásný povlečení , asi z Ikei že?:) jinak poslední fotka je fakt pěkná))

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotky,ako vždy :)) Jóó na leto sa už taktiež neviem dočkať!

    OdpovědětVymazat