pátek 25. ledna 2013

OUTFIT(S)

Konečně, pátek! Tenhle víkend bude naštěstí jeden z těch pohodovějších. Koneckonců je vysvědčení, i když, našim profesorkám je to úplně jedno. Ve čtvrtek píšeme latinu, miluju tyhle, hnusný, zákeřný učitelky...

Docela mě baví fotit každý den oufity, tydení outfits koláže asi budu dělat častěji, každý pátek bych Vám sem mohla jednu takovouhle dát)

A dneštní outfit.
Dnes jsem na sobě měla jeanovou košili z H&M, army tričko, které jsem koupila v AnChristine za 29! :D)
Legginy, moje nejoblíbenější, z H&M a taky nové boty z La Farfalla.
Jaký outfit se Vám líbí nejvíc?:)

Užijte si víkend!

17 komentářů:

  1. Moc hezký:) Jen bych ráda viděla outfit celý:) S tím chanel trikem si mě opravdu inspirovala a budu si ho muset taky vyrobit:D Jinak uděláš room tour?:) Pamatuji si, že si ho měla na starém blogu. Moc jsem ho obdivovala:)

    OdpovědětVymazat
  2. ta koláž je super, dělej je časteji :)
    a triko chci úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  3. Úžas! :) Naše učitelky sú na tom podobne :DD Ináč krásna košeľa :33

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ten s tím chanel tričkem<3
    můžu se zeptat odkud?)

    OdpovědětVymazat
  5. všetky su dokonalé neviem si ani vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prvý a druhý outfit je úplne geniálny :) A takéto zhrnutie celého týždňa sa mi veeľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  7. tieto koláže sú úžasné,určite ich pridávaj pravidelne :)) najviac sa mi páči outfit prvý

    OdpovědětVymazat
  8. do bot jsem se asi zamilovala!
    a ta košile v kombinaci s army tričkem je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  9. bezva boty :)) nejvíc se mi líbí úplně 1. outfit :)

    OdpovědětVymazat
  10. druhý druhý druhýý !! Jinak bych byla moc ráda, kdyby si se zúčastnila mé první GIVEAWAY o zlato-černý náhrdelník. http://nicole-em.blogspot.cz/2013/01/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. koláž s outfitama je super nápad a triko chanel taky bomba! Jsem tvůj nový čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  12. Whohoo, bavím se na tvém blogu, paráda! :)
    www.kk-pieceofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Paani, oblikas se moc krasne, moc ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  14. Ako si urobila to tričko Chanel je totálne užasnéé :)

    OdpovědětVymazat
  15. dala by si sem prosím odkaz na tvůj room tour?.))

    OdpovědětVymazat