pátek 8. února 2013

FEBRUARY 8


Konečně! Konečně pátek, i když víkend bude hroznej! Naše profesorky by fakt měli jít do Bohnic nebo do důchodu... Nechápu je, ale nic to nemění na tom, že se musím naučit 100 pojmů do slepé mapy Evropy, jupi

Přes týden jsem vůbec nepostovala, tak dnes přidávám fotky, které jsem za týden nafotila.
 yummi, nejlepší, smoothie&ovoce!
 orchideej <3


 středeční outfit
 
dneštní detail outfitu

21 komentářů:

  1. jééé :-)
    co takhle room tour? :-)

    lipsonsale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úplne krásnu izbu! A to sako je super! :3

    OdpovědětVymazat
  3. máš krásný pokoj, úžasný outfity, skvělé fotky a ty jsi krásná!!!:D))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky!! Závidím ti to zrcadlo;)) A neboj my máme prázdniny a učitelé nám toho dali tolik že mi z toho asi brzo hrábne;D

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky!! Tá tvoja izba je božská<3

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky!! Tá tvoja izba je božská<3

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný dnešní i středeční outfit! :)) Tvůj pokoj je strašně ispirativní, jeden z nejhezčích, co jsem kdy viděla!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Máš opravdu přenádherný pokoj! :)

    OdpovědětVymazat
  9. toho ovoce bych snědla kýbl :D haha, sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
  10. mít takový pokoj jak ty nevylezu ven :D já nemám v pokoji ani blbé zrcadlo
    jinak outfit super!

    OdpovědětVymazat
  11. ach tá tvoja izba <3 a outfit zo stredy nádherný,presne takéto sako by som prijala

    OdpovědětVymazat
  12. Aj ja chcem takú izbu :( :3 Ten outfit zo stredy je parádny! A ako vždy krásne fotky :))

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. takový boží pokoj to je luxusní! já se zblázním! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ježiš ty jseš NEJHEZČÍ!!!!!<3

    OdpovědětVymazat