pondělí 4. února 2013

LEATHER&GOLD

Doufala jsem, že dnes bude trochu tepleji. Ale počasí zase zklamalo. Po focení v našem užasném parku jsem myslela, že mám omrzliny druhého stupně :D)
Dnes jsem na sobě měla nový svetr ze zary, mají tam nejlepší slevy! Sukni jsem si také koupila o víkendu, je z pull&bear. Boty už jste v outfitech viděli, ale dali by se taky nazvat 'novými'. Můj nejnošenější spikes náramek je vám známá věc.









22 komentářů:

  1. dokonaly! a ta sukne je prekrasna!

    OdpovědětVymazat
  2. páni, velmi pěkný outfit a supr sukně! moc ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná outfit, ale nechápu jak jsi to mohla v té zimě vydržet :D

    OdpovědětVymazat
  4. tahle sukně mě nejvíc baví!

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, myslím, že jsme se o víkendu potkaly v zaře:D ale nejsem si moc jistá:) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně se mi strašně líbí. Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta sukně vypadá úžasně!!:) sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekná sukňa!A máš super postavu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow! Vážně přenádherný outfit! Ta sukně je váááááááážně úžasná! :))

    OdpovědětVymazat
  10. krásný outfit!:) moc pěkná sukně!

    OdpovědětVymazat
  11. dokonalosť.! tá sukňa je perfektná, a posledná fotka je ako z weheartit!skveloooosť!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasný outfit ako vždy :)) Sukňa vyzerá krásne :))

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná!!! Ta sukně Ouh chci!!

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasný outfit! Moc ti to sluší! Ta sukně je skvěle, budu se muset po ní juknout:)

    OdpovědětVymazat
  15. strašně se mi líbí ten zlatý detail u sukně :) + ten náramek, boty a svetr a prostě všechno, krásný outfit!! <33

    OdpovědětVymazat
  16. odkud jsou ty boty? jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  17. skvělý outfit! :) jsem tvůj nový čtenář, moc se mi líbí tvůj styl :) B.

    ...zvu tě k sobě na valentýnskou giveaway o doplňky značky Stradivarius! :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/2013/02/valentines-giveaway.html

    OdpovědětVymazat