pátek 22. února 2013

UNPUBLISHED

Strašně na vás kašlu, jsem hrozná! Přesto děkuju všem mým čtenářům. I když už jsem dlouho nenapsala, přibylo mi spousta followers, mám úžasnou návštěvnost a krásně mi komentujete články. Děkuju, děkuju moc!
mmmm, Sbux<3
 od brášky, hahah
nejlepší svetr!

 sem závyslá na smoothie, umhmnaam
 
obeeyy!

K minulému článku jste se mě ptali odkuď mám "dýmovnice". U nás je prodávají u číňanů :DD) ale seženete je v každém obchodě kde prodávají pyrotechniku. 
Ptejte se mě TADY

23 komentářů:

  1. nádherné fotky a úžasná mikina!!! miluju tvůj blog:)

    OdpovědětVymazat
  2. já chci mít taky takového bráchu!:D ..skvělé fotky, sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  3. pekné obrázky :)) tá dymovnica je veľmi zaujímavá vec :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mnommmm to smoothie♥ Pekné fotky a tá trigovica Obey je úžasná :3
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že budeš mít víc času a budeš přidávat víc článků, tvůj blog jsem si naprosto zamilovala :-) ! Aaa ta obey mikina je užasná <3 , a prosimtě v čem děláš smoothie nebo jak ho děláš?:D
    zeptala bych se i na formspringu, ale tam bych se musela registrovat a na to jsem moc líná,heh :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky :) a tá mikina vyzerá úžasne :)

    http://mymirabelles.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Áá růže od bráchy, toho bych se taky chtěla dočkat :D Jinak moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sa tak rada divam na tvoje fotky!! skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  9. kolik te stala ta obey mikina? je bozi!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty růže jsou skvělé! Máš super bráchu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. krásný svetr, tenhle outfit se mi moc líbí :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky!
    ...hlavně ta předposlední, mňaaaam. :DD

    OdpovědětVymazat
  13. mám z toho hlad..a camo bundička je skvělá! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezke fotky:)))
    Mrkni ke mě , možna se můžeme vzájemně sledovat?:)
    Dej vědet:)
    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  15. ten sveter je super! :) a Smoothie musím niekedy skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog :). Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky :) Z té třetí jsem zvědavá jak vypadá tvůj pokojík, musí být úžasný :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat