neděle 31. března 2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Já chci být zase 4 letá holčička, která si může celý den hrát, nic nedělat a jako nejzávažnější problém řešit jídlo, achjooo. Za rok mi bude 15, to je hrozný!!!
 Včera jsem jich měla šest, hrozně rychle uvadají. Jsou nejkrásnější<3

 Z wishlistu už si můžu vyškrtnout další 2 věci, křivák, je úžasnej<33) Nemůžu se dočkat na jaro, až ho budu nosit s vanskama! Dostala jsem ještě spousta oblečení, ale není vůbec fotogenický, takže většinu uvidíte až v outfitech.
Postel se stále řeší, hahah. Nechce se mi předělávam pokoj, ale chci velkou postel! Co byste doporučovali?
láskyy!

nejroztomilejší topshop ponožky na světe<3

Poraďte mi co s tím pokojem, hahahh. Jestli tady má někdo dobrou představivost pošlu Vám obrázek pokoje a můžete mi říct, kam tu postel dát! 

p.s. Děkuju vám nejvíc za ÚŽASNOU návštěvnost!! Děláte mi radost! 
Krásné Velikonoce!

26 komentářů:

  1. s tou izbou to máš ťažké teda :D krásne darčeky,hlavne vansky

    OdpovědětVymazat
  2. Já si vždy přála mít dvoulůžkovou palandu a pod ní nějaký křesílko s knihovničkou:3 Zkus něco takového:) Vansky jsou tedy parádní<3

    OdpovědětVymazat
  3. vše nej
    klidně mi pokoj pošli:))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší! ♥ Ty Vansky jsou božský:)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší!! :) jinak skvěle dárky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak to všechno nejlepší :) Já slavila v sobotu 17-tiny :)
    Krásné dárečky jsi dostala :) Mě naši vzali do Brna, ale nevybrala jsem si skoro nic, protože budu chtít zrcadlovku <3

    OdpovědětVymazat
  7. díky za tip! Ty ponožky všude sháááááááním! :)
    Jinak s tou postelí nevím, mám stejný problém :D

    OdpovědětVymazat
  8. Opožděně přeju všechno nejlepší! Dostala jsi krásné věci, můžu se zeptat odkud je ten křivák? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vansky bych taky ráda :) Jinak nechápu jak můžeš mít starosti se svým věkem, tohle je nejlepší období, užívej si! :D Já budu mít v červnu 18 a vůbec mi to neva :D Strašit mě bude až mi bude táhnout na 30 :D

    OdpovědětVymazat
  10. aach ty ponožky jsou nádherné :))

    OdpovědětVymazat
  11. Bože všechno nejlepší!!!! Ty Vansky a ponožky dokonalost;)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno je super, ponožky s krajkou, košile s límce, Vansky<3

    OdpovědětVymazat
  13. všcehno nejlepší!
    já mám už v sobotu 16 :D a těším se nejvíc uplně
    jo a krásný dárky, snad všechny byc

    OdpovědětVymazat
  14. Odkud máš křivák?

    OdpovědětVymazat
  15. Znova všetko najlepšie Adél:)) Úžasné darčeky a fotky a teším sa na outfity:3 Tie Vansy sú úžasné:33333
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. krásný dárky, ty vansky <3
    všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jednoou všechno nejlešpí:) dárky jsoou krásný, těším se na outfity kde budou vidět zbytek určitě krásných věcí. Mně bude tenhle měsíc 15,taky bych byla nejradši 4letá holčička a nic neřešila :) ;) . Fotku pokoje pošli, a já ti to všechno naplánuju:D:D

    OdpovědětVymazat
  18. úžasné fotky, tie ruže, ponožky, botičky, no proste krása..prepáč že oneskorene, ale prajem ti všetko len to najlepšie k narodeninkám :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Zlatíčko! ještě jednou Všechno nejlepší...
    ty vansky awwwwwww!)

    OdpovědětVymazat
  20. Te křivák je fakt nádhernej. A vidiš, tyhle Vansky jsou výborný! Rodiče to vyřešily za Tebe:)<3

    OdpovědětVymazat
  21. Tak opožděně všechno nejkrásnější! :))

    OdpovědětVymazat
  22. opožděne všechno nej nej nej!!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  23. To máš ještě v pohodě:-) mě už je 18, stranšě rychle to uteklo:-/ pamatuju si jak jsem se nedávno radovala z toho, že je mi 12 a můžu sedět v autobuse ve předu (je tam ta podmínka nevím jestli je to všude ale u nás v ostravě jo) :-D a teĎ .. 18? fuj

    OdpovědětVymazat
  24. vsetko naj:)! a vansyy krasne su!

    OdpovědětVymazat