pondělí 4. března 2013

MOUNTAINS

Vím, asi miliion let už sem nenapsala! Ale jarní prázdniny jsem se učila, válela se a zase se učila. Takže jsem neměla žádné vzrůšo o kterém bych napsala :D) teď si užívam na nejlepších horách. Je tu nádherně, sluníčko svítí celý dny))











14 komentářů:

  1. Jé na tej první fotce jsi uplně zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem byla a hned se chci vrátit!

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsi na horách? závist! a na první fotce jsi nádherná:)

    OdpovědětVymazat
  4. sluší Ti to :) jsi jako medvídek v té čepici :))
    a z fotek úplně bezvadně sálá ta lyžovací prázdninová pohoda!!

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky, moc ti to sluší! Máme stejnou helmu!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Odkud máš tu čepičku na první fotce?? Je boží, ňuňu, nádherná a pesně takovou chci!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z C&A, ale kupovala jsem jí už před rokem :(

      Vymazat
  7. Jee my právě přijely z hor, kde jste vy? Strašně moc mi to připomíná nějaké středisko,ve kterém jsme taky byly:D:) Jinak ti to moc sluší na tý první fotce, jsi roztomilá:D*

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky ja som sa bola lyžovať :) .. a máš úžasnú čiapku !! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jeee super fotky, sluší ti to moc na snowboardu, krásně svítilo sluníčko, doufám,že brzy přijde zase

    OdpovědětVymazat