neděle 10. března 2013

SPRING WISHLIST

Počítám a taky doufám, že jako tady bude každou chvíli. Už nechci zimu, hrozně se těším na sluničko, sukně, šaty! Proto jsem si taky sestavila jarní wishlist, který je oproti ostatním méně náročný. Nejchtěnějším kouskem jsou pro mě vansky, které se objevují asi už na 6255203 wishlistu :D) Ale teď už si je vážně, určitě objednám. Jsou nejkrásnější!<3)

Křivák: Nejlepší na jaro! Ke všemu vypadá úžasně.
Pink neon vans: Prostě vansky, jsou nejkrásnější! Chci je už opravdu hodně dlouho, takže doufám, že tohle je poslední wishlist na kterém se objevují, haha
Bílé conversky: Moje conversky jsou už hrozně zničené a použitelné maximálně na zahradu, proto chci nové a bílé jsou #1!
Gold chain: Na ebay je mají za výbornou cenu, ale je to na hodiny hledání, takže jestli máte někdo odkaz tak mi ho prosím napište do komentářů.
Ikea bed: Příjde mi, že se na tu moji malou postel už vůbec nevejdu. Problém je s místem v pokoji.. Kvůli 2 lůžkové bych musela předělat celý pokoj, takže až se dostanu do ikei musím si všechno naměřit a uvidím:)
Army shoes: Nejsou to uplně army :D) ale já nevím jak je mám pojmenovat. Domá mám takovéhle hnědé a nosím je pořád, černé bych si chtěla na jaro pořídít.
Neon beanie: Opět ebay zachraňuje. Neonové čepice všech barev seženete na ebayi od 3 dolarů!


Doufám, že si brzo všechny položky z wishlistu splním! Co je vaše must have na jaro?:)


20 komentářů:

  1. také mám svoje bílé Conversky totálně zničené :) pěkný wiahlist, takovou postel bych brala!

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaké tenisky bych taky brala, ale vzhledem k tomu, že mi žádné dlouho nevydrží, tak si je nepořizuji
    Já mám na svém jarním must have pouze 6 věcí, ale během včerejška bych na něj připsala ještě tangle teezer, yankee svíčky a nějaké bílé doplňky do bytu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný wishlist)) tú postel by som chcela a pozerala som ju už ale tiež by som ju nemala kde dať:D Inak conversy potrebujem tiež:DD
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. skvelé veci,tie vansky už fakt kupuj,pretože sú perfektné! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Křivák taky potřebuju a o Vanskách ani nemluv! :D pořád váhám, protože jsem si nedávno koupila conversky, ale asi neodolám.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. super veci, uz z toho mam prakticky 5 veci splnenych!:D

    OdpovědětVymazat
  7. na conversky už se strašně moc těším! na jaře jsou moji nejoblíbenější obuví :) a křivák je klasika :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svojí prvni GIVEAWAY!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/02/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  9. já si přeju na narozky křivák, přesně takový a taky další creepers, nike air max a jako poslední si taky plánuju pořídit vansky další :D

    OdpovědětVymazat
  10. Náhrdelník je skvělý, takovou postel bych taky chtěla !

    OdpovědětVymazat
  11. Super wishlist :) Snad si vše brzo splníš ;)

    OdpovědětVymazat
  12. křivák potřebuju naprosto akutně! :D

    OdpovědětVymazat
  13. supr wishlist:) Vansky mám už troje a nemůžu si stěžovat. Co se týče náhrdelníku, já ho koupila kamarádce v new yorkeru, ale koukala jsem na něj i v H&M :)

    OdpovědětVymazat
  14. chain je nejlepší v claire´s ho maj za 250

    OdpovědětVymazat
  15. Taktiež chcem vansky ale čisto čierne a možno niekedy by som chcela určite aj iné farby ja som si konečne objednala biele kožené vyššie conversky a som veľmi rada chcela som kožené kvôli tomu že sa lepšie budú umývať keď sú už biele a fakt biele sú proste 1 !
    A taktiež potrebujem na jar čiernu koženku :)
    Veľmi už očakávam jar pretože táto zima bola o ničom :D a už jej mám dosť ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super wishlist! Líbí se mi ta bunda a náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
  17. Chain chci taky!<3 Ale mnohem víc by se mi líbil na krk.. V tý čepičce budeš boží, ta růžová je nejhezčí*

    OdpovědětVymazat
  18. ten náhrdelník je bezva! :) moc jsem si výrazné náhrdelníky oblíbila

    OdpovědětVymazat
  19. Tá posteľ je hrozne krásna. :)
    Presne podobný wishlist mám aj ja! Krivák, vansky aj boty už mám splnené už len nejaký ten zvyšok dokúpiť :)

    OdpovědětVymazat