neděle 14. dubna 2013

NEW IN

Po dlouhé době jsem se někam dostala, jsem ráda, že mě T. přinutila, haha. Utratila jsem svoje kapesné na celý měsíc, ale tak hlavní je, že mám radost.
z baťůžku mám neskutečnou radost! Divila jsem se jaký hezký věci v tally weill mají
creepers jsem nijak extra nechtěla, ale za 200,- jsem je tam nemohla nechat 
tally weill
jack daniels a gold chain nejlepší!<3
internet, claire's
konečně jsem je sehnala! Jsou trošku jiné, ale mě se líbí HROZNĚ moc!

Čím jste si v poslední době udělali radost vy?:) 

21 komentářů:

  1. jéé to je krásné všechno, u nás ty tenisky měli už vyprodané v mojí velikosti:( A ten batoh, ten tu taky myslím není. Achjo..Za kolik prosím byl?:)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný věci sis pořídila:)
    Ten batoh je super!!

    OdpovědětVymazat
  3. teda,krásne veci ako vždy,hlavne náhrdelník,tričko jack daniels a šaty,krásne sú,tento strih sa mi veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  4. Ten batoh je fakt úžasný! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty jsou úžasné. A na creepers v TW jsem už taky koukala, jen se nemůžu rozhodnout, jestli si mám koupit je nebo červené Vansky:')

    OdpovědětVymazat
  6. kolik stal ten batoh prosim? je bozi<3

    OdpovědětVymazat
  7. tie šatičky sú proste top ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. všechno je úžasný a můj styl, proč mi to děláš?! :D Asi se zkusím podívat po nějakém levném baťůžku a drahokamech:)

    OdpovědětVymazat
  9. máme stejný creepers až teď dost lituju, že jsem si je koupila hned jak jsem přijela domů tak jsem se dívala a od té doby jsem je viděla tak na šesti blozích a další psali taky je mám tak nevím :D ale jsou super pohodlné!

    OdpovědětVymazat
  10. ♥♥♥ všechno bozi hlavně baťužek!

    OdpovědětVymazat
  11. Šla jsem dneska do Taily Weijlu a ten batoh už tam není :( ach jo, škoda.

    OdpovědětVymazat
  12. odkud jsou ty šaty prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  13. užasný věci♥ Ty šaty jsou dokonalý:)
    Zvu tě na moji giveaway budu ráda když se zapojíš:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ty věci jsou dokonalé!! Opravdu moc se mi líbí ty šaty! Chtěla jsem si je objednat přes internet ale ani tam je neměli;(

    OdpovědětVymazat
  15. Uplně neskutečné nádehrný věci! Máš stejný vkus, tvuj blog miluju!! áááá.

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. já mám na blogu stejný článek, hhee
    ovšem tvůj batoh a boty se nevyrovnají těm mejm !
    http://genesi-ss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat