středa 17. dubna 2013

TIGER

Konečně je hezky! I když nevím jestli se počasí zase trošku nezbláznilo, když je o půlnoci 15 stupňů a ještě před týdnem jsem chodila v parce. No, snad neutrpím nějaký šok :D)
Postuji outfit, který jsem měla už z pondělí, protože jako obvykle nic nestíhám!

Na sobě jsem měla 'tygří' šaty, které jste viděli v new in. Miluju je❤ Creepers i chain se také objevily v minulém článku. Chain bych nosila pořád, haha. Doplní krásně každý outfit.









21 komentářů:

  1. Jé, křivák je moc hezký,a tobě to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle tenisky nosím pořád jsou extra pohodlné!

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduju tvoji stranku asi od unora a musim proste rict, ze na to kolik ti je, se umis skvele oblict, fotit, dokonce i ten tvuj pokoj se mi desne libi:D proste super:) Preju ti krasnej den:)

    OdpovědětVymazat
  4. užasná Adélka a užasné šaty:)
    odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný outfit! :) ten náhrdelník bych brala ;) Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost ;) Předem děkuji! Dej mi vědět, kdyby sis také založila fb, nebo circles, či bloglovin, ráda dám like ;) Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Akurát keď som tie šaty kdesi videla som si na teba spomenula :). Topánky sú super, no proste celé je to super.

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně ti to sluší.:) Máš úžasnou postavu!

    OdpovědětVymazat
  8. panebože!! tohle je ten nejlepší blog,jakej jsem objevila za posledních 2135468435 let! umřu asi<33

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi krásná. Ty šaty jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat
  10. saty a tan nahrdelnik jsou dokonaly<33

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi krasna a ty vlasy...♥ Jo a ten krivak je bozi, hrozne dlouho shanim takovy ktery by mi sedel se stribrnymi detaily! A o satech ani nemluve..cely perfektni :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Supr outfiiit..)
    zvu tě na primark giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný šaty!♥

    PS: Založila jsem si stránku na fb, budu ráda, když mě podpoříš :) Nikus

    OdpovědětVymazat