sobota 25. května 2013

LAZY SATURDAY

můžete se mě ptát ZDE
a na instagramu mě nejdete jako: adelasponerova 
Nikdy jsem nebyla za víkend vděčnější! Tenhle týden byl hrozný, spoustu testů, zkoušek, hrozně málo jsem spala.. Zároveň se omlouvám, že VŮBEC nepíšu! Měla jsem pro vás nafocené outfity, ale ztraila jsem sd cartu, myslím, že jsem jí vysála.. No a v pátek jsem už nebyla ničeho schopná, po škole jsem sebou plácla do postele.. a tak to zůstalo vlastně a do teď, hahaa

 jednou budu mít vlasy až po zadek!
 královna, hahah
koupili jsme si popkornovač, takže to vidím na popcorn everyday, everynight!

Mějte se kraaasně!

15 komentářů:

  1. Pěkné fotky, tento víkend také trávím odpočinkově a lenoším :)

    OdpovědětVymazat
  2. popcorn..no mňam :)
    taky jsme teď ve škole měli zabijácký týden-úplně Ti rozumím :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé jaký máš tumblr? :)
    Jinak krásné fotky, snad budeš mít více času a budeš přidávat častěji, ostatně, brzo budou ozavřené známky, tak snad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten tumblr je kamarádky:) já měla dřív.
      Děkuju! Budu se snažit!

      Vymazat
  4. Taky jsem jednou vysála flashku!:D Jen odpočívej:) Druhá fotka je užasná! Máš to moc utulné:)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. popcornovač ?!!! to ani nevim že existuje.. :D Ale docela mě to nalákalo !

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnu izbičku a tiež vlasy! :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Haha, jednou budu mít vlasy alespoň jako ty.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi strašně moc krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. zbožňujem tvoju izbu a tvoje vlasy tiež! :) inak to s tou kartou by som teda nechcela

    OdpovědětVymazat
  10. krásne fotky!
    a mať tak tvoju posteľ! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta druhá fotka je skvěá :) Dlouhé vlasy ti budou neuvěřitelně slušet :)

    OdpovědětVymazat