úterý 14. května 2013

LITTLE THINGS

Celou sobotu tento víkend jsem strávila v Berlíně. Jeli jsme hlavně kvůli koncertu, ale když už jsme jeli takovou dálku, šli jsme se podívat i na památku a hlavně do primarku! Je to raaaaj❤
A jelikož myslím, že vás turistické fotky moc nezajímají, ukážu vám rovnou co jsem si koupila.

Jinak, koncert 1D byl uuuuuužasnej!❤ Nebyl jste tamy někdo?)












24 komentářů:

  1. asi se počůrám z toho batohu a korzetu, přesně to potřebuju a vsadím se, že v Primarku to bylo za normální cenu...no Berlín mám taky v plánu!

    OdpovědětVymazat
  2. Užasné úlovky!. Na koncertě musela být skvělá atmosféra:')

    OdpovědětVymazat
  3. Odkud máš ty červené boty? Jinak máš úžasný věci! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný věci sis pořídila ! :) Kratasy, triko a plavečkyy ! Nejhezčí:)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. parádní věci!
    věřím, že sis to užila i když nic pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak ty si sa mala dobre :) a úžasne nakúpila!

    OdpovědětVymazat
  7. Já byla v Primarku ale v Londýně včera<3 Na džínový batoh jsem koukala, nakonec jsem si vzala jiný.:) Zatím jen na instagramu:)

    OdpovědětVymazat
  8. já chci taky do primarku ! Nakoupila jsi nejlepší věci !!

    OdpovědětVymazat
  9. 1D!!oh god zaviiist<33

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Adi. Tak v Berlíně jsem byla nedávno (duben) a primark je úplně nejbestovnější. Mám z něho strašně moc věcí. A zrovna tyhle plavky mám, ale v zelené. Taková brčálová, hah :D

    OdpovědětVymazat
  11. tak ti to závidím..ani som nevedela že tam ideš,vedela som len o dievčatách zo sheiswe,až som sa neskôr dozvedela na instagrame myslím :) inak kúpila si si dokonalé veci,jednoducho máš dokonalý štýl a vkus! plavky sa mi strašne páčia

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi se ale měla! :) Přivezla sis krásný věci♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne šortky ! :3

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  14. Koupila sis úžasné věci :) Taky bych se chtěla kouknout do Primarku :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten batoh je proste nejdokonalejsi<33

    OdpovědětVymazat
  16. Primark je nejvíc boží! Pro ten batoh bych zabíjela!:D

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo to je ale závisť! Mega veci! ♥

    OdpovědětVymazat
  18. super super!! nádherný :) přidávej častěji prosííím!:))

    OdpovědětVymazat