sobota 1. června 2013

FLOWERS

Ano! Opravdu už je červen...
Když jsem na začátku týdne znovu oblékla parku začala  jsem pomalu ale jistě veřit teoriím o době ledové.
Křivák, který jsem v dubnu při 30 stupních s radostí uklidila,  jsem zase hodně rychle vyndala. A jak se dívám na předpověd, můžu svojí beánie ještě 2 týdny nosit v pohodě. Vlastně ve světě jí nosí třeba i v létě, ale u nás na mě všichni čuměj i když jí obléknu v mínus desíti..
Květovanými legginy si aspoň trochu připomínám jaro.


bunda: H&M, mikina: RESERVED, legginy: H&M, beanie: EBAY, boty: VANS

18 komentářů:

  1. Aaa nápodobně, bundu kterou jsem si myslela, že už nebudu potřebovat tak jsem zase rychle vytáhla :( ty legíny jsou náfherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky,aj ja začínam veriť že už ani nebude leto a teplo

    OdpovědětVymazat
  3. V clanku souhlasim uplne se vsim, jinak outfit je skvelej a 3. fotka je topp

    OdpovědětVymazat
  4. To počasie ma už vážne štve:/ a pekný outfit!

    OdpovědětVymazat
  5. To je katastrofa to počasí :D
    Ale tvůj outfit super!!

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky, jsi strašně hezká!

    OdpovědětVymazat
  7. taky mám růžové Vansky, sluší ti to, zase:)))

    OdpovědětVymazat
  8. taky me to pocasi hrozne stve!
    ale ty mas outfit skvelej za kazdyho pocasi:)

    OdpovědětVymazat
  9. Super outift...naprd počasie...Už ma tiež pekne štve, a stále sa prehadzujem z letného do jesenného oblečenia...fúúú...Naštve :D :D
    No...predsudky na Slovensku aj v Česku sú rovnaké,ale tá čiapka je úžasná, tak ju nos kedy chceš!Je to tvoj štýl...

    OdpovědětVymazat
  10. Ty legíny jsou super, chtěla bych šaty s podobným vzorem. :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera!
    PS: Tip: mrkni se na facebook Czech original fashion (https://www.facebook.com/czechoriginalfashion?fref=ts) a pošli jim tenhle outfit, myslím, že ti ho zveřejní na facebooku, mají teď tohle téma ;)

    OdpovědětVymazat