pátek 26. července 2013

BOAT DAYY!!

 Už jsme za polovinou, vůbec sice nepíšu, protože wifi je na nic, ale je to tu úžasný! Máme nejkrásnější domeček s bazénem, kterej se v těhlech vedrech vážně hodí. Pořád jím ty nejlepší řecký jídla, nomnoom

Včera jsme si půjčili lodičku, řídila jsem, haha, jezdili jsme na tajný pláže, koupali sme se uprostřed moře, aaahh






  
Můžete mě sledovat na instagramu, přidávám tam často. Najdete mě jako: adelasponerova 

Jinak, rozbil se mi foták! fotka TADY
CO S TÍM? NEVÍTE NĚKDO PROSÍM?

19 komentářů:

  1. Vypadá to kráásně! Pořád slintám na instagramu, haha. Snad to s tím foťákem zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  2. konecne post ,hahaa
    uzasne fotky ,zavidim:)

    OdpovědětVymazat
  3. užívej si krásně Adél, my se tu v česku tkay opalujeme,ale moře je boží prostě

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé fotky! Jde vidět že si to užíváš! :)

    OdpovědětVymazat
  5. á, krásne fotky! užívaj si slniečka!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Nee s takovejma černochama na LUSku nebudu:( Těším se na Vás:** Užívejte poslední dnyyy)<3

    OdpovědětVymazat
  7. Já chci taky na takovou dovču,supr fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Love your blog :) Followed :)
    Please follow me back

    www.dede-moda.blogspot.com

    www.facebook.com/dedemodablog

    OdpovědětVymazat