úterý 2. července 2013

FRANCE I.


Po opravdu hodně dlouhé pauze konečně píšu! Fotek z Francie mám tolik, že jsem je upravovala a vybírala do teď a musím je rozdělit aspoň do dvou článku.
Francie byla úžasná, kouzelná, nádherná! Každé městečko má svoje kouzlo.
Návštívili jsme hodně památek a v autobuse strávili asi týden, ughhh, noci v autobuse byli vážně úžasný.
Teď už si budu užívat volna, PRÁZDNINY, konečně!!




 

21 komentářů:

  1. o. muselo vám byť úžasné. už len z tých fotiek vyžaruje skvelá atmo. a ty si nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. to je také nádherné!! teším sa na ďalšie

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásný fotky ! těším se na další !

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý fotky! :) Můžu se zeptat, v čem upravuješ? :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. všechny úžasný, já odlétám zítra a strašně se těším <3

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky máš fakt super. Můžu se zeptat v čem děláš ten zrdcadlový efekt nebo jak to nazvat? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jee :) nádherné fotky, je vidět, že jste si to užili :D

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný fotky! :) a dala bych si ty makronky! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní fotky!
    Dnes jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že je to po dlouhé době, kdy jsem klikla na tlačítko sledovat. Jsi super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásne fotky. Sa teším na ďalšiu časť :°)

    OdpovědětVymazat
  11. fotky jsou moc krásný, určitě jste si užívali moc :) v kterém programu upravuješ fotky?

    OdpovědětVymazat