pondělí 8. července 2013

JULY RANDOM (MONTH IN PICTURES)

 
Jsou prázniny a já jsem hrozně lína, stojí mě to hodně úsilí dokopat se k tomu, abych napsala článek.
Od začátku prázdnin jsem nic moc neudělala, válím se u bazénu, chodím do kina na filmy pro děti, jím, opravdu hodně jím a tenhle víkend jsme byli stanovat, bože, jak já nesnáším spaní ve stanu!!
Dneska odjíždím k babičce a za necelé 2 týdny konečne k moři s nejlepšíma holkamaaa<33! Nemůžu se dočkaaat!!!!


 celodenní válení u bazénu!
 nejroztomilejší, haha<33
 
vogue Paris!

vansky jsou vážně nejkvalitnější boty na světě..
 uklízím a vylepšuju pokoj
chci mít vlnitý vlasy, aaa
video z Francie
Co děláte vy první prázdninové dny?:)
xooxox

19 komentářů:

  1. !ako ja všetkým závidím, keď majú doma bazén (to by bol hotový luxus, asi by ma od neho už nikdy nikto nedostal, really) zatiaľ sme boli už asi dvakrát grilovať, veľa času som strávila s kamarátkou, bola som pri starkých, a len tak leňoším (azačínamsanudiťmusímsivymyslieťprogram) a to more s kamarátkami to musí byť (a určite bude) skvelé. raz aj ja tak pôjdem. <3 arizona, original je najlepšia.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotečky :)) také jsem od začátku prázdnin moc neudělala, jen odpočívám a bavím se s přáteli :))

    OdpovědětVymazat
  3. moje vansky jsou pěkné šitky teda, asi jsem neměla štěstí, jelikož se mi hned rozpadly :D
    jinak nádherný fotky a závidím ti moře a bazén <3

    OdpovědětVymazat
  4. prázdniny si treba užívať:)

    a pekné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :) Urob room tour :)

    OdpovědětVymazat
  6. To video je ÚŽASNÝÝ^^ A Řecko Ti závidim žejo samozřejmě s Holcovkama<3 A ty nejlepší nohy Ti taky závidím:D<3

    OdpovědětVymazat
  7. byla jsem u babičky, budu chodit na brigádu a pak snad moře, už se těším, kdyby víc svítilo, mohla bych být víc v bazénu, jelikož bydlim v paneláku, nelze se u něj vyvalovat doma, i když by se mi to vážně líbilo. Elle jsem si taky nezapomněla koupit, ten sprchový gel je užasnej

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsme v itálii se školou hráli chubby bunny challenge :D nejvíc sexy

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekné fotky:) Video je super:) Tiež by som niečo takéto chcela zažiť:))
    http://alexis-kingdom.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. a úžasné video! přes co upravuješ?? :')

    OdpovědětVymazat
  11. s jakýma holkama? (jinak super photky) !! :)

    OdpovědětVymazat