čtvrtek 18. července 2013

SUMMER NEW IN

V letních slevách jsem nakoupila spoustu nových věcí, vždycky vím, že se vyplatí počkaat, hahaa.
Nebyly moc fotogenické, takže jsem radši udělala video:) 
Jinak zítra odjíždíme konečně do Řecka !!! budu se snažit něco přidávat, možná budu i aktivnější než tady v Česku.

 
 sukně: HOUSE
sukně II: TOPSHOP
sukně III: H&M
svetr I: RESERVED
svetr II: H&M
mikina: TALLY WEIJL
halenka: H&M
halenka II: H&M
nejúžasnejší tílko od kamarádky: VICTORIA'S SECRET
conversky: ALL STAR
lipbalm: EOS /z Ameriky/
šaty na pláž: H&M
boyfriend jeans: PULL&BEAR
letní svetřík: HOLLISTER

 

Triko: PULL&BEAR


 
diy shorts /Calvin Klein/ a nejhezčí conversky!
Co jste si pořídili v poslední době vy?:) 

22 komentářů:

  1. :-o video je super!! zívidim Ti all starsky, tyhle jsou nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  2. super video, jinak udělané, něco jiného než fotky a je fakt, ze je na tom lip videt, jak to vypada. :)
    a stejne conversky jsem si poridila ted taky, a nosim je porad a hodi se ke vsemu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. naaadherny veci Adeeelkooo

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi libi to tričko od VS ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super věcičky jsi ulovila, užij si Řecko :))

    OdpovědětVymazat
  6. dokonalé veci!! <3 conversky najviac,môj sen mať presne tieto :) a balzám tiež úžasný,môžeš povedať že máš rovnaký ako Miley,haha :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci! Moc se mi líbí ty sukně :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle conversky jsme si tkay před týdnem koupila a úplně je miluju ! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. tvoje postava:O
    a všechny ty věci ,bože ,právě jsem asi odpadla!<3

    OdpovědětVymazat
  10. Tie veci sú krásne :) a nápad s videom je tiež veľmi praktický :)
    http://www.dominikababnicova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Ty sukně jsou dokonalý <3 a video je skvělé :33

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný věci:) to video ten new in hezky oživilo:)

    OdpovědětVymazat
  13. páčia sa mi úplne všetky veci, pekne si si nakúpila!:)
    videá by si mohla točiť častejšie:)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné video, ta první sukně se mi líbí nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chci taky lipbalm jako Miley Cyrus :( A CHCI CONVERSKY! A TVOJE DIY SHORTS! A TU VICTORIA'S SECRET TAŠKU! A VŠECHNOOOOO

    OdpovědětVymazat
  16. tohle bych taky chtěla, ale o tom si můžu nechat zdát :D <3

    OdpovědětVymazat
  17. Boží! :) Taky bych chtěla natočit nějaké video.. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Bože překrásný věci♥ ty sukněě!
    Užij si to v Řecku těším se na fotky:)
    Máš krásný blog,sleduju:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé pecka ! Jsem moc ráda, že sem tě kromě instagramu našla i tady ! ;)

    OdpovědětVymazat