středa 21. srpna 2013

TIPS FOR BREAKFASTS

Během školního roku si obvykle k snídani dávám nejrychlejší jídlo, protože mám opravdu výborné načasovaní a na snídani mám asi tak 5 minut  autobus mi stejně vždycky ujede.. 
A proto si o prázninách snídaně opravdu užívám! Mám tady pár typů na moje nejoblíbenější snídaně.
 
1. Ovesná kaše s jahodama, posypaná sezamovými semínky a jahodový milkshake.
Recept na ovesnou kaši myslím všichni znáte a jestli ne, tak dole u jáhlové je postup úplně stejný)

2. Ovesné placičky
Výborné a rychlé jídlo.
Potřebujeme k němu ovesné vločky, vajíčko, hladkou mouku a trochu mléka.
Do sklenice nasypeme vločky a zalejeme je mlékem, ale jen tak aby se do nich mléko vsáklo a změkly. Necháme odstát a po chvíli přelijeme/přesypeme do misky, přidáme vajíčko a 1-2 lžíce mouky. Pořádně promícháme a z hmoty která vznikla děláme na másle na pánvi placičky. Můžete si je pomazat čím chcete, ale mě nejvíc chutnají s nutellou a někdy do těsta přidám i skořici)
3. Málokdy si dám ke snídani jen ovoce ale mango, banán a jahody je nejlepší kombinace.
4. Nejméně zdravá volba, vafle s nutellou, banánem a banánový milkshake
5. Jáhlovou kaši vaříme stejně jako ovesnou, v hrnci s vodou / mlékem mícháme dokud se nevytvoří kaše a nevsákne voda. Při míchání můžeme přidat jakékoliv ovoce, semínka, oříšky... Nejraději přidávám i kokos a skořici nebo kousky čokolády.
6. Jáhlová kaše, která je ještě mnohem lepší než ovesná! Často si do ní přidám skořici, oříšky a banán, nebo nutellu, to je potom nejlepší na světě! Do jakéhooliv zdravého jídla cpu nutellu, achjo :D Vždycky si říkám, jak zdravě jím, ale čokoláda mě prostě kazí.

Co máte nejraději vy?

18 komentářů:

  1. s tou čokoládou jsme na tom stejně :D ale což, ráno je to přece povoleno ! :D já teď nejčastěji snídám buď jogurt s tvarohem, musli a ovocem a nebo vafle/palačinky/lívance.. ovesné kaše mě nikdy moc k snídani nebrali, ale občas si je dělám k svačině :D

    OdpovědětVymazat
  2. ehm... s nutellou to máám uplně stejně:DDD jinak samý mňamky. jáhlovou kaši jsem nezkusila, ale na ovesné jsem závislá ♥ a s ovocem to samo

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vafle a placičky vypadají dobře! :)
    Nutella je prostě skvělá, ještě před rokem jsem si ji dávala každé ráno, ale letos už jen výjimečně. Nevím co se to se mnou stalo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Klídek, ráno je povolené všechno :D A navíc to zdravé se kompenzuje s dobrým a to je to nejlepší :D Taky mám ráda všemožné kašičky, lívanečky nebo musli s ovocem a hlavně- ARAŠÍDOVÉ MÁSLÍČKO <3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. všechno vypadá moc dobře!
    já to nějak ráno nedávám a tak jsem měla snídani snad jednou :D
    hlavně když se zbudím s pocitem a doprdele zas nic neumí, tak vůbec nemám hlad :D

    OdpovědětVymazat
  6. Děláš mi chutě...určitě něco vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  7. vypada to vsechno krasne) moc hezkej clanek<3

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam všetko vyzerá super! :) díky za typ na ovsené placky, určite vyskúšam.
    A ja mávam najčastejšie na raňajky cereálie, palacinky, rôzne placky a keď neviem čo by som si dala vajíčka na rôzne spôsoby to istia :D a tuniaka mám tiež dosť často :P

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno to vypadá super, fajn inspirace! :)

    OdpovědětVymazat
  10. MŇAM ♥♥

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno to vypadá úžasně! Já většinou skončím u jogurtu s musli a nějakým ovocem :) Mimochodem, máš moc pěknej blog, přidávám se k pravidelným čtenářům :)

    OdpovědětVymazat
  12. všechno se zdá dost lákavé, určitě to všechno vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  13. Som na tom podobne :D. Vstanem tak o štvrť na sedem, do pol som v posteli a potom behám po byte ako raketová myš. Ale je pravda, že na raňajky ani tak skoro nemám veľmi chuť a veľakrát nie som ani hladná. Ale cez víkend si rada raňajky užijem.

    OdpovědětVymazat
  14. Very good and light breakfast ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Jáhlová kaše vypadá dobře, určitě vyzkouším, já se bohužel k snídaním nedonutím ani o prázdninách :D

    OdpovědětVymazat