pondělí 16. září 2013

SEPTEMBER


Poslední dny práznin utekly rychle a my už zase chodíme do školy. Byl to hodně drsný návrat do reality, jako asi každý rok :DD
Poslední dobou mám co dělat s tím abych se naučila ohromný množství látky /bože už mluvím jako naše profesorky,/ do školy, zaplatila všechny ty nepotřebný učebnice, sešity a imaginární kluby přátel, naplánovala si všechny aktivity a nezbláznila se z toho. Ale taky jsem si užila spoutu pozitivních věcí. Viděla jsem Leonkuu a "navštívila" fashion week. Zjistila jsem taky jedno úžasný nový zjištění a to, že si absolutně neumím naplánovat čas, den, týden, nic. No, prostě, z úžasný přehlídky Beáty Rajský jsem stihla poslední 2 minuty. Ale coo..


22 komentářů:

  1. nejkrásnější první fotka <33

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :33 prosím, odkud jsou čepičky? :OOOO

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :33 prosím, odkud jsou čepičky? :OOOO

    OdpovědětVymazat
  4. Mojeee:* snad se brzo uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  5. Ste užastne :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. jéé holky super čepice a na Beatě jsem také byla!!;) www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ty fotky jsou nádherný! fakt! takový modelky!!:) jinak taky mám poslední dobou problém naučit se ohromný množství látky:/:D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé fotky! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jsi fakt nadherne oblecena, podobny svetr uz dlouho shanim :D:)

    OdpovědětVymazat