neděle 9. března 2014

FOOOOD

Nový rok a nová předsevzetí 

Vzhledem k počasí a rychle přicházejícímu létu, jsem se rozhodla začít lépe jíst a pořádně cvičit. Nechci se vůbec omezovat v jídle a proto zkouším zdravá, ale chutná jídla.

"zdravé palačinky"
Potřebujete ovesnou mouku 50g (stačí rozmačkat ovesné vločky na takový hrubší prášek)
2 vajíčka, hladkou mouku 30g, trochu mléka (3 lžíce), nesladké kakao, 1/2 banánu, (řecký) bílý jogurt (2 lžíce), 1/2 prášku na pečení. Všechny smíchejte dohromady a oslaďte. Opečte (?) na másle.
malinové smoothie/milkshake
Jogurt, musli s čokoládou, ovesné vločky a borůvky navrchu
Kuskus s tuňákem, brokolice se sýrem a kukuřice
Jogut a maliny s musli  + malinový milkshake
 
Doma cvičím nejraději podle kanálu XHIT daily, najdete tam krátká i delší videa na každou část těla.
 A do posilovny chodím 1-2 týdně + někdy zajdu na alpinning, který mě ale VŮBEC nebaví.

Jesli cvičíte napište mi prosím do komentářů, jak a podle čeho
a budu taky ráda za odkazy na nějaká jídla, určitě všechno vyzkouším:)


20 komentářů:

  1. Aj ja som teraz no možno pred pár mesiacmi začali cvičiť a je to mega vidieť <3 ja cvičím podla jedného 10 minútového videa (rozcvička) a potom vždy 100 drepov 100 brušákov 30 sklapačiek atď. a to jedlo hlavne ten kuskus mňaaam aj keď neznášam tuniaka skúsim to s kuracím mäsom :) a keď možem otázku ako robíš ten malinový smoothie?? <3
    p.s. už teraz máš dokonalé brucho *_*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milkshake dělám tak že dám mléko a maliny a rozmixuju ručním mixérem
      a smoothie- 3 lžíce jogurtu, trochu mlíka, maliny,(někdy půl banánu) a trochu džusu a rozmixuju

      Vymazat
  2. všechno to vypadá božsky:) hlavně ty palačinky! já si dělám lívance z ovesných vloček, banánu a vajec a je to uplně omnomnom, ještě s javorovým sirupem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. mňam mňam <333
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. já cvičím podle Jillian Michaels,všechno vypadá božsky<3

    OdpovědětVymazat
  5. jídlo vypadá skvěle :) já momentálně cvičím 30 day shred :))

    OdpovědětVymazat
  6. tohle jídlo vypadá skvěle, já jsem se rozhodla jít vegetariánsko veganskou cestou a jsem nadšená, hlavně z vegan jídla! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam mňam! A čo tie kráťase? Nádhera :)

    Ema

    OdpovědětVymazat
  8. perfektní post taky chystám recept na zdravější verzi palačinek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Adel, ja by som sa chcela spýtať že či sa dá ten kuskus kúpiť aj v normálnom obchode alebo len v tých obchodoch so zdravými potravinami? inak super článok :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kuskus prodávají normálně v supemarketu:)

      Vymazat
  10. Jídlo vypadá skvěle =)
    Já jsem začla taky cvičit podle tohohle kanálu =) Každý den https://www.youtube.com/watch?v=lj2lgl0PsYw ..

    To jídlo vypadá fakt skvěle" =) ty palačinky vyzkouším =)

    OdpovědětVymazat
  11. Asi se rozplynu :D Mňam a ono je skoro 11 večer, sakra :D

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to všechno moc pěkně. Kuskus jsem si v poslední době oblíbila se zeleninou a tofu.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, super! Veškerá jídla miluju a ten kuskus vypadá báječně ♥

    OdpovědětVymazat
  14. this looks sooo tasty.
    beautiful legs btw. ♡

    OdpovědětVymazat