sobota 2. srpna 2014

LET'S SPEND MONEY


Vše: VICTORIA'SECRET

Když jsem odjížděla do Londýna čekala jsem, že vykoupím každý obchod a utratím všechny peníze. Všechny libry jsem sice utratila, ale na sebe jsem si skoro nic nekoupila. 
Většinu věcí jsem koupila až v česku. Ty slevy teď všude!! To je úžasný, hahah

  Už mám 3!
Jedna z věcí z Londýna
Šaty: FOREVER21

Muj úplně nejoblíbenější kousek v šatníku
Overal: F&F
Halenka: ZARA
Lace kraťasy: FOREVER21
Eosy ještě jednou..
Svetr: PULL&BEAR
sako: PULL&BEAR
Overalošaty: PULL&BEAR

Ještě bych si chtela objednat něco z eshopů, kde mají taky dost velké slevy. 
Už jste si koupili něco ve slevách!?

Užívejte prázdniny!!!!❤️


12 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí halenka ze zary a lace kraťasy!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc se mi líbí ta halenka ze Zary :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věci :) ten overal je boží ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný věci, libí se mi všechnno!:) Jakej eos je podle tebe nejlepší z těhle 3?

    OdpovědětVymazat
  5. ty overaly jsou krásný! hlavně ten puntíkatý :))

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky veci sú krásne, úplne môj štýl <33 A ten tumblr s tým psíkom VS PINK mám tiež (akurát ružového psa :DD) a eosy tiež - sú najlepšie <3

    OdpovědětVymazat
  7. overal z F&F a kraťasy z Forever21 jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  8. Jake jsou to příchutě eos? :)) diky

    OdpovědětVymazat
  9. Jé to je náhoda, já si také pořídila pár věcí od Victorky, taky mám ten tumbler s pejskem a také eos balzámky, akorát z Ameriky :-)). Chystám se to akorát přidat na blog..:-D

    OdpovědětVymazat
  10. kdy jsi kupovala v pull and bearu to sako a ten svetr?:))

    OdpovědětVymazat