středa 16. července 2014

LONDON

NO JUPIII! Konečně jsem protřídila všechny fotky. Vypadá to, že mi to trvalo skoro 4 měsíce!!!:D Za tu dobu jsem projela půlku světa, oslavila svoje 15 narozeniny, dostala občanku a  málem pokutu, taky jsem dokončila devítku a dostala vysvědčení s jednou dvojkou z estetiky.. ještě teď to nemůžu pochopit:D
Ted už se druhým týdnem vykrmuju u babiček a příští týden odjíždíme na "dovolenou" do Norska.
-Anglii jsem navštívila poprvé a byla jsem neskutečně natěšená. Projeli jsme až příliš moc památek a měst, takže si stejně pamatuju jen Stonehange a Londýn. Nikomu nepřeju mít krátkodobou pamět...:D:(


Na konec chci ještě říct, že Londýn je nádhernej, ale Praha... Ta je prostě nejhezčí na světe!!!

4 komentáře:

  1. Nádherné fotky! v septembri sa tam chystám, už sa nemôžem dočkať:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Londýn. Povedené fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása!♥ Londýn je užasný:3

    OdpovědětVymazat