neděle 31. srpna 2014

BYE BYE SUMMER


Tohle léto je pořád zvlášní počasí, ale to co je poslední dny? To už je normální unuděný podzim, kdy chci pořád jen ležet a spát a jíst...Nesnáším podzim a nošení kalhot, které jsou tak hrozně hrozně moc nepohodné. Ještě jsem nesehnala jeany, které by mi perfektně seděly. Jako tyhle, sice jsou uplně nové z Německa, ale asi jsem neodhadla délku a jsou až moc krátné (btw tady je mám ohrnuté naschvál, abyste si nemysleli, že jsou až tak krátké:DD)

zimní boty v srpnu, JUHUUU:)))
 
mikina: BIKBOK
náhrdelník: GINA TRICOT
sako: PULL&BEAR
jeany: HOLLISTER
boty: TIMBERLAND
kabelka: RESERVED

-(VŮBEC NEVÍM CO SI MÁM VZÍT NA SEBE ZÍTRA DO ŠKOLY, UMRZNU)

16 komentářů:

  1. Celkově je ten outfit celý krásný :) Jsi strašně miloučká :)) A hrozně mě zaujalo to sako!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherné sako a ty džíny jsou takhle super!:)
    Ráda bych tě jinak pozvala na svůj nový blog, který je hlavně o cvičení a zdravé stravě, tak budu ráda, když se podíváš:))
    http://fitnessholicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě uplně štvou kalhoty z Hollisteru, se mi vytahávaj:D) Takže mi nejsou ani pohodlný, jak se zase bojim, že už mám vytahaný kolena. Ale jsou krásnýýý :) Poslední fotka topik nuno <2

    OdpovědětVymazat
  4. Takovéhle sako-kabát ? No prostětenhle styl sháním i na zimu! Hrozně Ti to Adélko sluší (zas)♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tiež vôbec neviem, čo si mám obliecť. Mala som vymyslený outfit a nákupy som si nechávala na poslednú chvíľu takže nič nemám. Navyše sa stále rozhorčujem nad tým počasím :D, hrozné! A to sako je perfektné.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju to sáčko a náhrdelník. přesně takový si plánuju pořádit ! :)
    Jsem tvůj nový follower a budu moc ráda, když se přijdeš mrknout na můj nově založený blog a pomůžeš mi to tam trošku rozproudit :D ;)

    OdpovědětVymazat
  7. To sako je super a jestli můžu doporučit džíny, tak jedině z Topshopu. Fakt se vyplatí do nich investovat, já je nosím každý den a jsou strašně pohodlné. Další výhodou je, že si můžeš vybrat velikost i délku, takže si určitě nejdeš ty, které ti budou stoprocentně sedět. Já si je nemůžu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda,že zase přidáváš,mám tvůj blog moc ráda. A outfit super! :)

    madlenonderkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten náhrdelník je skvělej! moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. skvělé sako/mikina nevím jak to pojmenovat a skvělá ty :)

    OdpovědětVymazat
  11. uplně perfekt!
    to mě jsou všechny jeany dlouhé :(

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný náhrdelník :)

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat