čtvrtek 21. srpna 2014

NORWAY

Norsko je pro mě nejkrásnější země a už několik let sem si hrozně přála sem jet.

Možná je to moc naivní, ale přijde mi, že se tu má každý krásně. Všichni vypadají šťastně, mile, klidně a upraveně (sice je tu nejvíc sebevražd na světě... :D) 
Říká se 's norským klidem' a to tady opravdu platí. 

A norská příroda?! Každá plážička je čista a i ve velkých městech je možné sednout si v parku do trávy..
Na druhou stranu bych nechtěla jejich dlouhé noci. Na usinání to není vůbec příjemné. Ještě v 23 je tam světlo jako u nás v 18 hodin.
Trajektem jsme přijeli do Kristiansandu. Ty bilý domečky jsou kouzelný!!!



Nejjižnější místo Norska - Lindesnes






Preikestolen
Bergen

14 komentářů:

  1. Fakt nádhera! muselo tam byť krásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně nádherný, hlavně tu tvoji první fotku miluju♥

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych se tam chtěla jednou podívat :))
    krásné fotky ♥

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. takový bílý domek bych si přála ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky <3 Muselo tam byť úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to tam nádherně, taky se tam mám v plánu vydat :3

    OdpovědětVymazat
  7. Jak já jejich přírodu miluju, taky se tam jednou chystám :D

    OdpovědětVymazat
  8. to patri aj k mojim snom :)


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec jsem netušila, že máš blog. Sledovala jsem tě jen na insta (tenkrát jsme si psaly jen něco kvůli sboru myslím...) Projíždím si teď tvoje články a máme celkem podobný styl blogu, myslím tím články, fotky atd. Super, budu navštěvovat častěji.!!!
    Btw. Norsko? To je teď můj další sen, byla jsme v Dánsku a celkově prostě celá Skandinávie <33 Styl oblíkání, skandinávský design, spokojenost lidí, města, domy. Prostě <33333333333

    OdpovědětVymazat