středa 3. září 2014

AND WE DANCED ALL NIGHT..

Plesová sezóna už se blíží a já jdu letos poprvé do tanečních. Asi se spíš netěším, protože vůbec neumím tancovat..A i když mamka nutila chodit celé roky na aerobic, atletiku, zumbu atd., vůbec to se mnou nehlo :D(

A tak se zároveň těším - na hezké šaty. I netěším – na všechno ostatní..

Držte mi palce, při nejhorším si můžu zlomit nohu, nebo tak něco…:))

 

 SHEINSIDE
Šaty jsem si scháněla v průběhu celého roku. A na konci prázdin jsem si ještě dvoje + sukni objednala na sheinside.com
Tenhle asijský e-shop hodně lidí kritizuje, ale taky jsem slyšela i hodně dobrých recenzí. Já bych ho doporučila, šaty jsou krásné, žádná kvalita to sice není a jako jediné mínus je pro mě clo. Šaty jsou levné a poštovné zdarma, ale clo je vyské. Moje objednávka byla se clem o 500 dražší a to mi přijde dost, když samotné šaty stály 400-500,-
 
 šaty: OODJI 
 
SHEINSIDE
SHEINSIDE
  
BERSHKA
Vlasy budu mít asi nejvíc rozpuštěné nebo navlněné. Ale tahle "houba" z H&M dělá fakt krásný drdoly, takže to si taky plánuji někdy učesat
 
z leva,: OFFICE SHOES, NEXT

Jdete letos někdo do tanečních? A jak se těšíte?!

12 komentářů:

  1. Já jsem chodila minuly rok, bylo to super, nevynechala jsem ani jednu lekci a celkove jsem si to hrozne užívala, neměla jsem sní tanečníka, ale i to jsem vyřešila a závěrečná kolona byla nejlepsi! Takze se neboj je to uplne v pohode :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já do tanečních nechodila a zřejmě už nikdy chodit nebudu :D Naštěstí nejsem žádný prkno, takže ty základy ňák vždycky zvládnu :D Ty šaty a obzvlášt první sukně jsou úplně boží !! :)))

    Budu ráda, když se taky mrkneš na můj nový blog a pomůžeš mi to tam trošku rozproudit :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Do tanečních jdu letos taky poprvé a už se moc těším :)
    Šaty jsi vybrala moc pěkné :)

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty hezké, ale podle mě třeba ty béžové celkem krátké. Při otáčení či "podlézání" partnerovou rukou se může dost snadno ukázat i to, co nechceš.

    OdpovědětVymazat
  5. krásné šaty a ta sukně taky vypadá užasně♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já půjdu letos taky do tanečních s přitelem, tak se oba hrozně těšíme:D Jinak ta květovaná sukně a černé šaty jsou nadherné!!!

    OdpovědětVymazat
  7. užij si taneční, já jsem je vynechala a do ted je mi to líto:) určitě budeš kráásná, šaty jsou skvělé.. určitě u mě vyhrávají ty dlouhé, pak se mi nejvíce líbí ty první černé.. a ta sukně nebo ty lososvé taky nejsou vůbec špatné <3

    OdpovědětVymazat
  8. Adrlka bude klasicky nejkrasnejsi3 Ty zeleny s volnejma zadama? BOMBA!

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny šaty jsou nádherné<3 Budeš tam nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat
  10. toľko šiat ach! <3 a inak, skvelé topánky.

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty jsou nádherné! :) Jen mi některé příjdou dost krátké, takže možná budeš mít při otočkách problém :D
    Jinak boty bych doporučovala s nějakým páskem přes nárt, lodičky se budou vyzouvat.
    Do tanečních jdu také a jsem strááášně nervozní :)
    Tu "houbu" mám taky a je super.

    OdpovědětVymazat
  12. Taneční jsem měla v létě, taky se mi nechtělo,ale nakonec to bylo fajn :) Máš krásný šaty a užij si to :)

    OdpovědětVymazat