neděle 21. září 2014

SEPTEMBER- random

 Snídaně do postele ode mě pro mě!!!
 Už to začíná.. Je teprve druhý týden a já nevím co dřív. Achjooo


 Původně to byla orchidej, ale už 2 roky na ní není žádný květ. Čím to je:((:D
 Sushi dort!!
 Užívám poslední dny bez silonek
 Chtěla bych, ale všechny hlavní jídla byly furt jenom snídaně...<3

 Už skoro chodí!
 Dokonce se už těším až bude zima

 Už si umím uvařit i salát #newlevel
 LÁSKY

9 komentářů:

  1. Moc pěkný fotky:) pobavilo mě že sis vařila salát:D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé fotky! :)
    malá je zlatá, na svetre sa už tiež teším a to jedlo vyzerá na všetkých fotkách tak dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, poprosím viac takýchto článkov :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně pěkný fotky!! Takový články mě u tebe strašně baví, mohly by být klidně každej víkend třeba :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hahhaha Ádi giga skorts <3 Kočkaa a krásný fotky! Amálka je rozkošňouš největší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta predposledni fotka:O kde to je foceny?

    OdpovědětVymazat