pondělí 27. října 2014

NETHERLANDS

V říjnu jsem se zůčastnila exchance projektu s Holandskem.
Když jsme se do projektu, přihlašovali, jela jsem vlastně jen proto, že všichni tento zájezd hrozně chválili a vůbec jsem si nemyslela, že je Holandsko tak krásná země!
Pro mě je to taková hezčí Anglie.. Všechno působí hrozně studeně, ale krásně.
Všude jsou řady úplně stejných cihlových domů s upravenými zahradami, krásný uličky a tisíice kol.

Na kole jezdí kamkoliv, kdykoliv a klidně i v největší bouřce. Pro nás byla třeba tahle paní v podpadkách na kole hrozně vtipná ale u nich je to úplně bězné)



Moje Holanďanka bydlala na obrovské farmě, takže jsem se mohla dívat na krávy každý den, hahaa :D
Její rodiče (a celkově všichni holanďani) byli hrozně hodní a mnohem víc klidnější a milejší než česi.
V Amsterdamu jsme jezdili celý den na kole. Chvílema to bylo na hlavních třídách dost nebezpečný, ale byl to pro mě nejlepší zážitek...nedovedu si kola představit v centru Prahy.


10 komentářů:

  1. Holandsko je můj velký sen! <3 snad se jednou dočkám, haha :D))
    skvělé fotky a hlavně tvoje šála! Odkud ji máš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. v Holandsku je nádherně, škoda, že takovou možnost někam jet na exchange nemám, pouze Francii, kde už jsem byla, ale ty kola mě hrozně berou, to bych chtěla!

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš já tam tak strašně moc chci!! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. úplně si ve mně probudila cestovací náladu!<3

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé jednou bych se tam opravdu moc chtěla podívat!!
    Nádherné fotky opravdu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Holandsko je jedno z míst, kde se určitě chci někdy podívat. Fotky skvělý,nejlepší ta paní v podpatcích na kole :D

    madlenonderkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky mě uplně uchvátily
    holandsko musí být nádherná země

    OdpovědětVymazat