středa 19. listopadu 2014

BOYFRIEND


První boyfriend jeany jsem si koupila asi před dvěma rokama, ale poslední dobou, mi přestávaly být oversized a teď jsou z nich spíš takové "skinny jeans". Čím to asi bude...

Naštěstí měli v létě v panské bersce, tyhle jeany ve slevě, tak sem je trochu upravila, roztrhala a rozstříhala. A mám boyfriend jeans nové!
Svetr jsem si nedávno pořídila v holandském Forever21 a na to kolik stál mi příjde dost nekvalitní, po měsíci nošení jsou všude drolky. Boty mám nové a po tom co jsem je přinesla domů jsem dlouho váhala jestli se mi vlastně líbí, nebo ne. Každopádně lístek od nich, už jsem stejně ztratila, takže je stejně vrátit nemůžu.

 









Jeans: BERSHKA
triko: H&M
boty: Deichmann
svetr: F21

4 komentáře:

  1. Celý outfit působí hrozně pohodlně a hrozně ti to sluší Adélko♥ A ty boty? Náhodou mě přijdou super!

    OdpovědětVymazat
  2. mně se boty líbí :D vždyť jsou teď takové nejvíc trendy ! sluší ti to a vůbec bych neřekla, že jsou ty džíny pánské..

    OdpovědětVymazat
  3. Ty džíny jsou super! A tobě to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, dobrej článek, jakoby pozitivní :D :D :D :D .. ne, ale ty džíny jsou perfektní a boty vypadají super!! :3 škoda toho svetru, ale na fotce vypadá celkem kvalitně :3

    OdpovědětVymazat