úterý 4. listopadu 2014

NAVY

Všechny "kousky" z tohoto outfitu mám už hrozně dlouho jen je vůbec nenosím. A protože pořád nosím dokola to samé a nic mě nanapadá začala jsem hledat a tenhle navy svetr jsem objevila ve skříni po dlouhé době. Černé šaty (s tygrem !!?), které jsem tak hrozně moc chtěla a teď mi přijdou příšerné jsem rovnou svetrem zakryla.Na silonkách není nic neobvyklého, jen to, že sem přesně takové dlouho hledala a teď mám konečně ty správný. Ono je to divný 'dlouho shánět silonky, ale já jsem nechtěla  průhledné ani ty úplně černé)
A poslední - Conversky. Ty bych nosila furt. Je to asi můj nelepší nákup eveer, protože je nosím úplně pořád.


( je to rozmazaný, tak to berte jako art
:DD  )

svetr: H&M
šaty: TALLY WEIL
boty: CONVERSE
košile: H&M
sako: PULL&BEAR

8 komentářů:

  1. Jé, konečně nový post, na to jsem se těšila Adélko, sluší ti to a outfit si zkombinovala na jedničku! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle outfit se mi fakt moc líbí, je takový roztomile školácký! Taky mám doma podobný navy svetr, který skoro vůbec nenosím a včera jsem ho konečně vytáhla ze skříně a zjistila, jak dobře vlastně vypadá! :) jo a strašně moc se mi líbí drdůlek, taky je ráda nosím, jen ne vždy se mi povede udělat pěkný :))

    http://giallotulipano.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. skvělej outfit :))
    Jinak mám taky někdy od května bílé conversky a prochodila jsem v nich celé léto, jsou hrozně super :D<3

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásný, líbí se mi sako !!

    OdpovědětVymazat