neděle 9. listopadu 2014

TARTAN

Tartan je teď na podzim úplně všude. V každém obchode a na všem. Mně se tartanový vzor hrozně líbí a dlouho jsem hledala nějakou šálu. Mají je sice všude, ale nejlevnější jsem viděla za 600 a to jsem za šálu dát nechtěla. Asi před měsícm jsem objevila v Mohitu tuhle. Byla jen za 299,- což je v porovnání s ostatnímy obchody hodně levné a navíc mi přijde stejně kvalitní, jako ty dražší.






kabát: P&B
boty: H&M
šála: MOHITO
sukně: P&B
tričko: H&M

Nevíte někdo prosím proč jsou ty fotky na výšku tak nekvalitní? Jak upravujete velikost fotek, když máte NIKON? |děkujii

8 komentářů:

  1. Tá je skvelá! Tiež nejakú podobnú zháňam pretože moja obľúbená z minulého roka sa niekde stratila :( Ale ceny v niektorých obchodoch sú fakt strašne prehanené ;)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  2. tartan zbožňujem! :) a šál je skvelý, ale tiež mi prídu všade hrozne drahé:/

    OdpovědětVymazat
  3. Adelko jsi nádherná! A tento outfit ti hrozně moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat