sobota 3. ledna 2015

2014

Leden
Strojíme Amalku, ahah
 

 Únor




 Březen
 Oslavila jsem svoje 15 narozeniny!!
 
 Duben
začala jsem se více zajímat o to, co jím..


 Květen


Červen 
Anglie..
 Turecko



Červenec
Norsko!



Srpen


Září


Říjen
Holandsko

 Listopad
One Republic<333 



Prosinec



7 komentářů:

  1. Hezký souhrn fotek, vypadá to, že jsi se měla skvěle! :) Taky jsem psala bilanční článek, budu ráda, když koukneš na můj blog :))

    Pieces of FRECKLED style


    OdpovědětVymazat
  2. Krasny blog,krasne fotky vypada to,ze ti nic nechybi😊

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky <3 Hlavně Amálka :)

    madlenonderkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, predné pre toto milujem tvoj blog <3 dúfam ze budeš pokračovať aj v novom roku <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherný článek<33 tak šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak voňavku SEE BY CHLOE absolutně zbožňuju. Nejrkásnějš!
    EOSY mám taky. 15tiny jsem oslavila taky a dostala jsem apple věcičku jako ty, ale macbook. V Anglii jsem byla a nebyla jsem v Norsku, ale v Dánsku, takže se docela shodujeme:) Super fotky

    OdpovědětVymazat