úterý 27. ledna 2015

BLACK&BLACK


Tento overal jsem si původně koupila v F&F na jaro nebo léto, ale zjistila jsem, že se dá nosit i v zimě. Nebyl to ale asi moc dobrý nápad, protože jsem od včerejšího focení nemocná a  nemůžu vůbec mluvit, takže na zimu příliš nedoporučuju. Od teď chodím už jen ve svetrech a kalhotách, jsem omrzlá ještě teď!



Jinak hodinky nosím furt. Můžu je nosit ke všemu, kdekoliv a kdykoliv. Jsou vážně skvělý! Slevový kupón pořád platí, ale už jen do 14.2, takže využijte dokuď můžete.

/nebojte měla jsem na sobě ještě bundu:D. Nejsem blázen/

boty/ VAGABOND
overal/ F&F
bunda/ H&M
(1501adelasponerova = 15% sleva)

                                        

16 komentářů:

  1. Taky jsem to schytala. Nastydlá, sotva mluvím. Soucítím, jinak mám podobný overal, ale tmavě modrý. Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit! Mnoho lidí říká, že jsou vagabondy nekvalitní a nepohodlné, jak vyhovují tobě ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja myslim, ze to jsou kvalitni botyy. Jsou kozeny a snad slouho vydrzi. Zatim nevim, tak uvidim!// a chodi se mi v nich taky dobre:)

      Vymazat
  3. Vypadá moc dobře, ale raději ho teda schovej na jaro... Myslím, že černá do té doby z módy nevyjde. :)))

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný overal :) myslím ze čiernou nic nepokazis a cely outfit vyzera super

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi hrozně krásná a hlavně úplně fotogenickáá! fakt nejkrásnější holka <3

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé ale do toto počasia sa to fakt moc nehodí, teda aspoň ja by som určite umrzla! :D
    A súhlasím s komentárom hore, si naozaj strašne fotogenická! ^_^

    OdpovědětVymazat