neděle 11. ledna 2015

Christmas&Dresden

Za poslední týden jsem nafotila takový souhrn všech nových věcí a hlavně dárku, které jsem si za poslední měsíc pořídila/dostala. Jde hlavně o Vánoční dárky a oblečení z povánočního nákupu v Drážďanech. Do Dráždan jsme původně jeli na památky (nebo jsme to apoň takhle řekly taťkovi, i když, jsme s mamkou moc dobře věděly, že chceme vlastně jen navštívit Primark a pak se 5 minut projít po nábřeží). Naštěstí se náš plán dozvědel až na místě, takže mu nezbylo nic jiného, než na nás čekat a hlídat Amálku. ďábelský plán, hhha

Do Primarku určitě vyražte. Drážadny jsou kousíček, obchod není zas tak přeplněný a nejsou ani tak velké fronty - nebo spíš je tam asi 1000 pokladen, takže u kasy to jde rychle. Kvalitu zboží všichni hrozně kritizují a každý říka, že si radši koupí dražší věc, která vydrží, než neco z Primarku.. S tímto úplně nesouhlasím, kvalita není zas tak strašná, vetšina je ušita hezky. Když pak porovnám třeba se Zarou nebo i Desigualem, kde je kvalita na cenu dost strašná, tak nechápu, proč všichni tímto lenějsím obchodem tak opovrhují..
Nic z oblečení se mi zatím nezničilo, takže se určitě nebojte, že se vám tričko za týden rozpadne.

Rossignol čepička s taak moc heboučkou bambulí<3


Daisy mi voní asi úplně nejvíc ze všch voňavek. Je hrozně slaďoučká a stačí jeden střik na celý den.
Vánoční dárek, který jsem dostala už v říjnu
lístky, knížky a poukazy 

drobnosti za euro


hollister (ostatní primark)


6 komentářů:

  1. Do Drážďan se chystám posledního ledna, tak se už těším na Primark. Tak snad pořídím. :) Ty krajkovaný šaty jsou super, už aby bylo léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje články bych si mohla díky těm skvělým a kvalitním fotkám prohlížet donekonečna!♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky:)
    a s Primarkom s tebou súhlasím. Ten čierny top (len bordový) som si už niekedy na jeseň chcela kúpiť, len nemali moju veľkosť. škoda, je úplne super :) tie bledé šaty sú krásne.

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní fotky ❤ úplně jsi mi s nimi vyrazila dech! Pořídila sis krásné věci, nejvíc se mi líbí asi ty šaty na předposlední fotce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta čierna podprsenka je čistá dokonalosť. Dlho som nevidela nič krajšie!
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat