neděle 25. ledna 2015

ROOM DETAILS


// Jestli přemýšlíte o Daniel Wellington hodinkách, mám pro Vás 15% slevu!!!! Stačí zadat kód 1501adelasponerova




Minulý týden jsem použila poukaz do Ikei a vybrala nějaké maličkosti do pokoje a pořádné velké zrcadlo (připadá  mi že zhubeňuje, jestli ho někdo máte napiště jestli jo nebo ne!:D Doufám, že ne!!!)
Původně jsem chtěla lustr, ale žádný se mi nelíbil. Takže jestli máte tip na nějakou prodejnu, kde mají hezké, za normalní cenu, budu moc ráda když mi napíšete do komentářu kde)

-Vím, že podobný článek už byl několikrát a pořád dokola fotím to samé. Snad vymyslím do příštího článku něco lepšího! 

Hezkou neděli!!<3

[vše: IKEA]


7 komentářů:

  1. Máš úplně nejkrásnější pokoj<3

    OdpovědětVymazat
  2. Maas nadhernu izbu:) mozno to hovorim aj preto lebo mam v niektorych detailoch podobnu. Vies sa vyhrat s tymi detailami a s malickostami a to je vazne super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho taky akorát v černé barvě a taky mám pocit, že jsem v něm hubenější :D. Achjo, takže asi fakt!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee!! Achjo ja potrebuju aby nezhubnovalo!!:D:((( achjo toho ssm se obavala

      Vymazat
  4. krásný článek!!

    OdpovědětVymazat
  5. Mas uzasny blog!!! A fotky jsou taky skvely. Mam stejnej fotak ale nefoti tak hezky jako trn tvuj, docela me to mrzi :( davas to jeste do nejakyho efektu?

    OdpovědětVymazat
  6. Nejkrásnější fotky! Máš úžasný blogl:)

    OdpovědětVymazat