čtvrtek 22. ledna 2015

SCHOOL'S cool


V úterý mi konečně přišly Daniel Wellington hodinky. Jsou to jedny z mála kvalitních hodinek, co jdou za docela normalní cenu koupit. (+ Můžete použít kód od různých blogerek - taky mám svůj, takže jestli je chcete mít o 15% levnější zadejte: 1501adelasponerova 
Jsou hodně velké, jednoduché a kožené, vypadí hrozně dobře a ke všemu se hodí.
Nikdy jsem neměla žádné pořádné hodinky, vlastně ani žádné obyčejné. Takže jsem hrozně ráda, že už je mám doma!!❤️




Boty:TOPSHOP
Svetr:F&F
Hodinky: DANIEL WELLINGTON
Kabelka:H&M
Sukně: FOREVER21
Kabát:H&M
Šála: F21

6 komentářů:

  1. Ado skvělej outfit! <33 ta sukně je super

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhernej outfit! Proč všichni narazí na takhle skvělý kabáty v H&M a ja nikdy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, sukýnka je velmi slušivá :)

    OdpovědětVymazat