sobota 21. února 2015

ADIDAS StellaSport

 Ve středu  v divadle LaFabrika proběhla výborná přehlídka AdidasStellaSport. Kolekce je navržena návrhářkou Stellou McCartney, která pro Adidas navrhuje již desátým rokem.
Byla to vážně skvělá přehlídka. Sama kolekce je hodně barevná, hravá a energická a k tomu ještě skákající  modelky, tanečnice a akrobatky na jednom mole.
Součástí akce byl i showroom, kde jsme si mohli všechny kousky  prohlédnout a vyzkoušet. Pro mě jsou rozhodně nejvetší favoriti "neoprenové" batohy a sportovní podprsenky.

VIDEO tady /zapněte si HD, jinak je hrozně nekvalitní/

Potkala jsem Aničkaa, Domču Eli !
[ batoh: 1349,- ]


[ sportovní podprsenka: 799,- ]



8 komentářů:

  1. Tak to video nemá chybuuuu! Naprostá pecka, hned na me jde zase ta skvělá atmosféra!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to byť super akcia. Tieto kolekcie sú v Adidase vždy taká čerešnička, sú dokonalé. Dnes som zrovna narazila na jedno krásne tielko zo staršej kolekcie.

    OdpovědětVymazat
  3. Muselo to byť vážne super, už som jeden článok čítala a aj by som si vybrala z tejto kolekcie par kúskov, myslím že sa im vydarila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dostala taky právě lístky, ale nemohla jsem se zúčastnit! :( achjooo

    OdpovědětVymazat
  5. Je to muselo bejt super:) snad se taky nekdy uvidime:)

    OdpovědětVymazat
  6. to jsou skvělé fotky! a zavidím, že už máš hotové video. ráda jsem tě poznala:) a souhlasím s ohromující kolekcí!

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo to být super :). Bylo tam hrozně moc blogerek a youtuberek! Páni. Super video a fotky.

    OdpovědětVymazat