úterý 17. února 2015

FLUFFY

 Po 3 týdnech se zase ozývám! Dřív to bohužel nešlo, protože jsem týden stávila doma v posteli s chřipkou, kterou měl snad úplně každý. Nejdřív jsme myslela, že budu doma 2 dny a pak budu dělat zase vše jako normálně, ale dost mě překvapilo, že jsem ještě v pátek nemohla nic dělat. Další týden jsem měla tolik povinností a dohánění do školy, že to vypadalo, jako kdybych rok chyběla. Teď už jsem úplně zdravá a všechno je jako normálně, takže začnu zase psát.
O víkendu jsem si v Bershce koupila tenhle kožíšek. Kožichy se mi celou zimu hrozně líbily, ale nechtěla neměla jsem platit za žádnej víc jak 2 tisíce. Tanhke byl naštěstí za super cenu a ještě je hrozně příjemňoučký.







 boty: ZARA
kožich: BERSHKA
šaty: P&B
svetr: BERSHKA
kabelka:H&M
hodinky: DW

9 komentářů:

  1. Kolik prosim stal ten rolak s tim koziskem? A muzu se zeptat, to takle nosis normalne do skoly?:) jinak hrozne ti to slusi!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kozisek 600 ve sleve a svetr jen 150:)
    Joo takhle do skoly
    Dekuju

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi prostě nejkrásnější! :)

    http://www.bykaroulin.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní outfit! a ten kožíšek chci takyyy:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi ti to pristane tiež by som za nejaké kúsky proste nevyhodila veľa peňazí! :)
    Paci sa mi to oživenie outfitu kožuchom :)

    OdpovědětVymazat