neděle 1. února 2015

PROM DRESS

Skoro před půl rokem jsem napsala první článek o tom, co budu nosit do tanečních a dnes píšu už poslední.
15 lekcí uteklo jako nic a my měli včera poslední Věneček. Sice si už teď nepamatuju skoro žádný tanec a mám paty plné puchýřů, ale stejně se mi po tom bude stýskat. Byly to nejlépe strávené páteční večery. Zjistila jsem, jak mám hrozně ráda svojí třídu a jak super lidi máme.

Nevím, jak je to v ostatních městech, ale u nás je tradice, že na Věneček musíme mít bílé šaty. Dlouho jsem přemýšlela a hledala, jaké šaty budu mít já. Nejdřív jsem chtěla úplně jednoduché, úzké, nic velkého. Potom, jsem si v německu koupila bíle krajkované a nakonec mám úplně jiné. Od začátku jsem věděla, že nechci takový ty klasické, korzetové, přezdobené z půjčovny, které má každý.
Ještě před 2 týdnama, jsem neměla žádné a vůbec jsem nevědela, co budu dělat.
Naštěstí jsem v Burdě, našla stránku s podobnýmy topy a tylová sukně je k tomu nejhezčí.
Taky jsem našla výbornou švadlenu, která mi za necelé 2 týdny šaty ušila. Za krásnou cenu a přesně tak, jak jsem si je představovala.
Sice nevím, k čemu mi teď tahle obrovská sukně bude. Ale možná, že na svadbu už mám vystaráno, hahah
hodinky: DW 
(1501adelasponerova - 15% sleva)

31 komentářů:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Prom dress asi ne, jedině kdyby byl jinej vršek, ale jinak je to krásná sukně, jen škoda toho vršku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kazdy ma jiny vkus, ale takhle je to naschval. Cekala jsem ze to nekdo nepochopi, ale beru, kazdy ma jiny nazor:)

      Vymazat
    2. Já to pochopila, jen se mi to na věneček, na ples ani na svatbu nehodí, ale jak si napsala, každej má jiný vkus :)

      Vymazat
  3. já jsem měla minulý rok defakto to stejné, teda myslím spodní část, horní jsem měla jen průsvitnou krajku a celé béžové, naštěstí se barva u nás moc neřeší, nemusí to být bílá, ale nesmí to být barevná :)
    taky mě taneční hrozně bavily a od té doby jsou plesy moje, užívám si to

    OdpovědětVymazat
  4. OMG!! tak ty jsi nejúžasnější! Máš hrozně pěkný make up, který naadherně ladí s vláskama a k těm šatů jedině WOW!! Jsi originální, krásná a tím, že jsi neměla korzet, tak myslím, že se v tom i lépe hýbalo..mám inspiraci na příští rok :P a fotky...k těm už vůbec nemám slov, hotová modelka :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi taková kráska! <33333
    Jsem hrozně ráda, že teď přidáváš častěji :))
    Fotky mají takovou krásnou atmosféru a ty šaty jsou naprosto dokonalé, jako pro princeznu!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mi skoro vzalo dech! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle mi přijde úžasné!!! Prostě odlišné! Vypadáš super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne pripadaš ako nevesta podľa mna sa to moc na vencek nehodí :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ze vypadaji jako svatebni. Ale na vencek se to u nas hodi. Skoro vsechny holky mely saty ze svatebnich salonu:D a mely mnohem vetsi a robusnejsi suknee.

      Vymazat
  9. můžu se zeptat, na kolik tě sukně vyšla? i s materialém? :) dík)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cely 'saty' s materialem i svadlenou staly 2500 ( latka 1000+ svadlena 1500) :)

      Vymazat
  10. Úžasné fotky, krásna sukňa! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Adél,moc ti to sluší. "Šaty" jsou opravdu nádherné a zajímavé ...

    OdpovědětVymazat
  12. Ale tak to jsou fakt nejhezčí šaty, který jsem kdy na Věneček viděla! Úplně s otevřenou pusou koukám na ty fotky. Dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  13. Aaa!! Jak může někdo napsat, že se to nehodí? Je to úplně dokonalý!! ♥ a strašně ti to sluší na fotkách, celý je to úžasný :3 byla bys nejhezčí všude, ať by to byl věneček, svatba nebo cokoliv prostě.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to sluší! To asi proto, že jsi v létě tak poctivě běhala! :D

    OdpovědětVymazat
  15. tie šaty sú úžasné, vyzeráš v nich ako princezná.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, vypadáš naprosto úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nááádherné fotky a úplně nejlepší nápad! Vsadím se, žes tam byla nejstylovější! ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Wau toto je niečo na čo padnú určite oči! Niekomu možno na kritiku no mne na chválu a obdiv - wau wau wau! Sú vážne úžasné a ako svadobné by určite mohli byť veľmi podobnú kombináciu som už vudela na jednej fotke ako svadobná a domknca sukňa bola v staro ružovej farby :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj , chtěla bych se zeptat, jestli bys mi nedala kontakt na švadlenu, která ti sukni šila. Sháním někoho šikovného, kvůli vršku k maturitním šatům :) Děkuju! Bára

    OdpovědětVymazat