sobota 7. března 2015

1. SVETR - tady

Jednou jsem si obula loafersky - a hned jsem zase nemocná! Od včera ležím už podruhé za měsíc doma v posteli. I když, se mi to docela hodilo kvůli pátečním testu, stejně bych radši byla v pohodě, nesnáším, když "vypadnu" z nějaké mojí rutiny a musím jen ležet..
Každopádně díky nemoci jsem se včera večer nudila a projížděla jsem všechny tumblery, instagramy, blogy a weheartit. Zajímalo mě, co se letos nosilo na největších FW a o kolik "dimenzí" je světová móda dál než u nás. A popravdě nějaké outfity mě dost překvapily a vůbec se mi nelíbíly.
Vybrala jsem ty nejhezčí, které se mi hodně líbily, taky plánuju objednat něco z sheinside, takže jsem udělala koláže, všechny odkazy jsou pod obrázkama) Až mi z sheinside něco přijde, můžu udělat recenzi, protože hodně lidí se bojí cla, dph, kvality atd...
1.TRENCHCOAT - tady nebo tady
2. KALHOTY - geometrické tady, černé tady,
3. NIKE AIR MAX THEA - tyhle obyčejný černý hledám všude- ale nikde už nejsou.. Jediné jsem našla na Asosu, kde jsou bohužel taky vyprodané ( http://goo.gl/iGnoJR
4. HOUNDSTOOTH SUKNĚ - tady
5. Geometrická SUKNĚ - tady




1. CROPTOP - tady 
2. Boyfriend ripped JEANS - tady
3. Pruhované ŠATY - tady
4. Plisovaná SUKNĚ - tady
5. Jeanová BUNDA - tady
6. Pruhované oversized TRIČKO - tady
7. Boyfriend JEANS #2 - tady
8. Jeanové ŠATY - tady

Jak se outfity z FW líbily Vám?

2 komentáře:

  1. Ty, který jsi vybrala, jsou dokonalý!!! :3

    OdpovědětVymazat
  2. To participate a formal party you always need a good dress. For me, I love wearing a dress formal dress. It makes me look sexy and it's comfortable.

    OdpovědětVymazat