čtvrtek 12. března 2015

KIMONO DRESS


Když jsme byly minulý týden na obědě v UGO, našli jsme super místo na focení. Je tam teplo, nikdo tam není a je to hezké prostředí. Myslím, že jsem nedávno viděla nějaký článek ze stejného místa akorápz si asi nevzpomenu u koho..

Na sobě jsem měla už asi naposled kožíšek, začíná v něm být dost vedro. Novější "kimono" šaty z MOHITA, které se dají nosit na víc způsobů. Myslím, že na jaře to budou jedny z mých nejoblíbenějších šatů, jsou fakt skvělé, pohodlné a hodí se k více kombinacím. Moje oblíbený černý boty ze ZARY a černé silonku, už nejsou nic nového. Hodinky DW, nosím furt. I když se mi trochu tříská zlatá a stříbrná, ale to moc neřeším.












šaty: MOHITO
boty: ZARA
hodinky: DW
kožich: BESHKA

4 komentáře:

  1. Perfektní místo, fotky i ty šaty!!!;) povedlo se.

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem naprosto super fotky, já myslím, že podobné prostředí jsem viděla u Danielky z mymagicfashion :) ale nejsem si nijak extra jistá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherny clanek!:) jsi krasna.

    OdpovědětVymazat