pondělí 23. března 2015

MONTH IN PICTURES


Buď jsem to ovoce měla zkažený, nebo je to úplně hnusný.. Tak coo, jak chutná vám!
Pro Amalkuu, hh❤️




Na konci roku budu mít vernisáž, sice jen v ZUŠ :DD ale stejně se musím co nejvíc snažit. Nemám ještě ani jeden pořádný  dodělaný obraz.
Ani se mi nechce veřit, že je to zdravý, jak je to dobrý<33

Spring rolls! Máte nějaké tipy s čím jsou dobré? 
Sójová omáčka je samozřejmostí
Začínám milovat nakupování jídla víc, než nákupy oblečení..

Ty boty mooc chciii! Aaa, chci toho poslední dobou tak moc. Asi budu muset na brigádu, nebo radši vydržím do narozenin

Po roce a půl mám dole rovnátka. Když mi je minulý týden sundali, byla sem taaaak hrozně šťastná! Od té doby, mám furt otevřenou pusu a směju se jako blázen
Už bude krásně!

7 komentářů:

  1. Ty obrázky jsou krásný 😊 u nás na škole by to ocenili 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanok, takychto by mohlo byt viac :-) alebo by si mohla spravit znovu nejaky clanok o jedle alebo nejaky recept :D co ty nato? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zabíjela bych za lidi co si fotí jídlo =D mám pak hlad

    OdpovědětVymazat
  4. Ry jseš tak nádherná Áďooo<3

    OdpovědětVymazat
  5. aaaa, za to jídlo bych zabíjela! :D ♥ vypadá to taaaak krásně, ještě že u čtení jsem jedla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Lívance i tvé obrázky vypadají úžasně. Smím se zeptat odkud je ten skleněný talíř? :-)
    Jinak bych tě ráda pozvala na svůj www.jojovictus.blogspot.com, kde najdeš články ze světa modelingu, zdravé recepty i pár střípků ze světa módy a zážitky z cest.

    OdpovědětVymazat