čtvrtek 9. dubna 2015

FLOWERS&FAURFAX



Nečekala jsem, že si na sebe svůj zimní kožíšek vezmu i v dubnu a možná to někomu přijde v kombinaci s teniskami směšné. Ale mně se tato kombinace hrozně líbí i s kytičkovou čelenkou. Na jaro jsem si nakoupila víc čelenek a začíná mě hrozně bavit si česat různé účesy, ve kterých jsou zapletené.
Néee, že bych se předtím nečesala, ale culík byl můj mistrovský výtvor.
Konečně mám taky NIKE a že jsou extra pohodlné se o nich říct nedá, ale vypadají perfektně!

(btw. Nedivte se, že mám zase stejnou košili, ale já ji  MILUJU!)







boty: NIKE
jeany: PRIMARK
košila: HM
kožíšek: BERSHKA
kabelka: HM
čelenka: PRIMARK

5 komentářů:

  1. jsi strasne roztomila :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší :) a rosheruny jsou perfect :)

    OdpovědětVymazat
  3. Víc než boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je právě ta nejlepšnejlepší kombinace! :D taky se mi to hrozně líbí a úplně ti to sluší!! :-)

    OdpovědětVymazat