čtvrtek 2. dubna 2015

LE CHAPEAU BEIGE



Včera byl příšerný vítr a já jsem si vzala klobouk..- nebyl to moc dobrý nápad, protože mi asi 3x odletěl, do trávy, na chodník, silnici...Měla bych ho asi vyprat. Každopádně jsem ráda, že jsem si nakonec koupila hnědý, ikdyž jsem původně sháněla obyčejný černý. Kabát za 3 eura je fakt úžasný a vypadá to, že to bude jeden z mých nejnejoblíbenějších kousků!. Ale!..3/4 rukáv není moc praktický. Po cestě ze školy jsem měla snad omrzliny a potom k tomu ještě přišly kroupy.
Focení jsme docela vychytali, ale hned jak jsme odešli, začalo pršet. Takže to bylo jen tak tak!:D







sako/ kabát: PRIMARK
jeany: PRIMARK + DIY
klobouk: PRIMARK
boty: PRIMARK
košile: H&M
kabelka: RESERVED

9 komentářů:

  1. Taky jsem předevčírem vytáhla děravý kalhoty a málem mi umrzly kolena. :-D
    Tenhle outfit je povedenej , moc ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Klóbrc je super! www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný fotky ten svetřík ti sluší :) A ten klobouk hezky osvěžil outfit!

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný outfit, presne moje oblubené farby ❤ :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak tady ti o neskutečně sekne!! ♥ myslím, že si outfit můžu založit do inspirations složky!

    OdpovědětVymazat
  6. Nice look ! Would you like to follow each other ? :)

    Sofia
    http://thing-about-fashion.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat