neděle 5. dubna 2015

ROSHERUN

Moje nejnošenější jarní boty byly až do teď klasicky bíle conversky. Jsou to nejpraktičtější boty a minulé jaro jsem je nosila denně. Takže jsem s nima byla nadmíru spokojená, ale už od letošní zimy jsem věděla, že si chci pořídit nějaké nové tenisky. Původně jsem si hrozně přála NIKE AIR MAX THEA. Klasické Air maxy se mi nikdy moc nelíbily, ale THEA jsou elegantnější, mají hezčí tvar a celkově mi přijdou hrozně hezké. Moje vysněné černo-bilé bohužel už přestali vyrábět a místo nich udělali model černo-šedý, která je sice dost podobný, ale mně se tolik nelíbil. /TADY/

Na jaro jsem si nakonec vybrala tyto světlé. Bílé by se mi možná líbily ještě víc, ale s mým zacházením, chůzí a štěstím by byly za den spíš černé. 

Koupit si je můžete ve FOOTLOCKERU, kde mají ješte mnoho dalších variant.
Zatím je radši nechám v krabici, protože v tomhle počasí by byly zničené hned.
Jaké boty si přejete na jaro vyy?:)





Už vymýšlím co všechno si k nim obléknu. Juhuu!

7 komentářů:

  1. Tyhle šedý jsou fakt pěkný! :) jen mě štvou ty ceny... já jsem pořád věrná bílým converskám (přemýšlím teď ještě nad černýma) a teď ještě koukám po NB nebo Puma :) (ale chci je sehnat max za dvojku, víc za kecky nedám už...:))

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa hrozne páčia vo vínovej a klasické čierne. A s tými Converse musím súhlasiť, moje naj naj topánky. Teraz uvažujem, či si budem chcieť kúpiť čierne Converse alebo čierne Rosherun... hmm aká dilema :D

    OdpovědětVymazat
  3. aaach! rosheruny jsem si hodně zamilovala! byla to láska na první pohled ♥♥ ale ještě na léto plánuji bílé conversky, jelikož vínové už mám zničené, kotníčkové se mi tolik nelíbí a černo-leopardní nejsou tak praktické :D takže letos to vidím konečně na bíle converse a snad rosheruny černé, vínové, jakékoliv ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. krásne boty ♥

    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    OdpovědětVymazat