čtvrtek 21. května 2015

Week in pictures #2



Nemám teď nic moc nafocené, tak aspoň pár fotek hlavně z iphonu z minulého týdne. 
Ve škole je teď klidnější období (1 test denně hahah) ale na všem je znát, že nám zbývá jen poslední měsíc. Nemůžu se dočkaaat! I když vlastně ještě nevím, co budu celé prázdniny dělat.
Jinak příští víkend jdu na Color run, tak třeba se s někým potkám!:)
Umělecké


Koupila jsem si (mamka mi koupila) nejhezci boty! Hrozně se mi líbily podobné od Dr. Martens, ale cena a fakt, že všechno za týden okopu, ušpiním a roztrhám (fakt se snažím ke všemu chovat slušně, ale mně se to ničí samo) můj nákup moc nepodpořily.














<3
Aaaah


Aaaaaahhhj❤️

4 komentáře:

  1. Ty růže jsou dokonalý! Moc krásný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se prosím zeptat odkud jsou ty boty?
    Jinak krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. super článok Adel :) nádherné sú tie boty

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezké :) taky bych se ráda zeptaly odkud ty černé sandálky máš ?

    OdpovědětVymazat